donderdag 12 juli 2018

Happy Home....


Mijn nichtje gaat samenwonen en dat vraagt om een kaartje natuurlijk.
Ik heb deze keer een stencil van DDBD gebruikt en papier van Joy en verder mijn Stampin'Up! spulletjes weer eens tevoorschijn getoverd.
De stempeltjes heb ik ingekleurd met Derwent Soft potloden, dat was lang geleden!!
De vlaggetjeslijn heb ik gemaakt met de pons van S.U.
Het vliegertje is gemaakt met een Noor! stansje, lekker vrolijk zo.
Deze tasjes maakte ik voor een vriendin van Sarah, zij kreeg voor haar verjaardag 2 cactusjes en hoe verpak je die nou? 
Tja, ik heb dus van boterhammenzakjes maar cadeauverpakkingen gemaakt.
Ook hiervoor eens gaan speuren in mijn Stampin' Up! papiercollectie. En stempels en stansjes van S.U. gebruikt. Ze blijven echt superleuk!!
Ik vind ze lekker vrolijk geworden.

Eerlijk de inspiratie moest uit mijn tenen komen, ik had dan ook al even niets gemaakt.
Had mezelf een koopverbod voor hobbyspullen opgelegd, minimaal 1 maand en..... het is me gelukt. Ondertussen heb ik alles eens gesorteerd en uitgezocht. Ik schaam me echt dood zoveel als ik hier in huis heb. Maar Theo zegt altijd, een hobby mag geld kosten, tja dat is dan wel zo maar zoveel spullen en heel veel nog nooit gebruik, papier dat sonde is om een schaar in te zetten en nu ligt te verkleuren, neen, dat doe ik niet meer. Heel eerlijk ik ben er wel blij mee nu. 
Voorlopig ga ik echt eens heel selectief spulletjes aanschaffen en echt eens aan de slag met wat ik heb. 


Dus lieve fabrikanten en ontwerpers, alsjeblieft, niet te veel leuke spulletjes en papier ontwerpen!!!


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ha die Marjolijn...op zoek naar een recept op mijn eigen blog, kwam ik jou tegen en dacht 'Hé...da's lang geleden.' Meteen dus maar eens op zoek gegaan en zie dat je nog steeds super leuke creaties maakt. En dat het uit je tenen moest komen is niet te zien!
En dat verzamelen zal voor iedereen bekend zijn. Maar ach...als je niets hebt, kun je ook niets maken. Toch?!

Lenet zei

Wat een super leuk kaartje, ik hou hier wel van lekker vrolijk , vlaggetjes vlieger heerlijk. En wat een perfecte manier om de cactusjes in te verpakken.