Eva op haar 19e verjaardag. En eindelijk heeft ze een winkeltje gevonden waar ze erg leuke jurkjes kan kopen die haar passen. Eva is namelijk niet zo groot. 1.56 en uitgegroeid dus daar moet ze het mee doen. Lang heeft ze daar moeite mee gehad maar na een fase van compenseren met hoge hakken komen nu zelfs de platte laarzen ook in haar garderobe voor. En het staat haar geweldig. In de envelop zit een persoonlijk briefje voor haar met wat herinneringen aan haar verjaardag en een boodschap dat ze gewoon mag zijn wie ze is. En uiteraard dat ik haar geweldig vind zoals ze is.
De lay out is gemaakt n.a.v. de blinde scrap die Annemiek weer op het Scrapfeverforum had geplaatst.
De titel vond ik in een nummer van Alanis Morisette, Het is een regel uit de song, Hand in my pocket.
Dat was een opdracht bij Scrapping the music getipt door Jo!
Dank je wel daarvoor.
Ik vond het helemaal geweldig om aan deze lay out te werken, alles klopte bij elkaar. Het borduren was een werkje en zo ook het uitsnijden en alles weer passend maken maar heerlijk om te doen. Het papier paste bij de foto de titel ook en zo ook de sketch. Zelden ben ik zelf zo tevreden over een lay out.
De bloem en de titel zijn gemaakt met een Tim Holtz die van Sizzix, voor het borduren heb ik een mal gebruikt van Bazzil, zo mooi en leuk om te doen. Het blaadjeslint heb ik door het kant heen geregen.
De lay out is gemaakt n.a.v. de blinde scrap die Annemiek weer op het Scrapfeverforum had geplaatst.
De titel vond ik in een nummer van Alanis Morisette, Het is een regel uit de song, Hand in my pocket.
Dat was een opdracht bij Scrapping the music getipt door Jo!
Dank je wel daarvoor.
Ik vond het helemaal geweldig om aan deze lay out te werken, alles klopte bij elkaar. Het borduren was een werkje en zo ook het uitsnijden en alles weer passend maken maar heerlijk om te doen. Het papier paste bij de foto de titel ook en zo ook de sketch. Zelden ben ik zelf zo tevreden over een lay out.
De bloem en de titel zijn gemaakt met een Tim Holtz die van Sizzix, voor het borduren heb ik een mal gebruikt van Bazzil, zo mooi en leuk om te doen. Het blaadjeslint heb ik door het kant heen geregen.
Verder was het veel knippen distressen met inkt en een distresser, wat glaze art en goed de beschrijving lezen van de blinde scrap. Maar dat omschrijft Annemiek zo goed dat het bijna vanzelf gaat.
Ik heb wel het een en ander gedraaid.
Weer een pronkstukje voor Eva's album.
Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve berichtjes.
Groetjes (Marjo) Lijn.













