donderdag 7 september 2023

Box with love.....

Jeetje, volgens mij is dit mijn 100e berichtje dit jaar op mijn blog. Dat heb ik nog niet eerder gepresteerd!! Schouderklopje voor mezelf dus!

Eva is vandaag jarig en ik maakte voor haar dit mooie bonbondoosje.
Geen bonbons er in deze keer, ik heb een ander cadeautje.
Aan het doosje heb ik een label gemaakt met daarop bloemetjes uit Anita's collectie, zo mooi.
Ik kom er vaak niet toe om die te maken maar het is zo leuk om te doen en altijd een mooi resultaat.
Het takje met de blaadjes drapeerde ik rond de sluiting. 
Ze lijken net echt toch?
Aan de label hangt ook nog een klein labeltje met daarop een wax stempel die ik bewerkt heb met gilding wax. In de sluiting heb ik een gaatje gemaakt met de crop a dile en daar de touwtjes van de tag doorheen gedaan. Aan de andere kant heb ik er een kraaltje omheen geschoven zodat het makkelijk eraf en weer aan kan. 
Niet echt goed te zien op de foto maar als je goed kijkt ....... zie je een randje van het doorzichtige kraaltje.
Eva is bezig met fotografie, daarom dat leuke cameraatje, gewoon een grapje. 
Het doosje kreeg een gouden randje met embossing poeder. 
Eva heeft veel donker blauw en wat gouden details in haar huisje.
Een gouden randje voor mijn meisje met haar gouden hart. 
Leuk ingepakt en daar een waxzegeltje op en een tagje gemaakt van het cameraatje uit de sliderset van Esther. 
Het is maar een aardigheidje maar we gaan samen nog wat leuks uitzoeken of doen. 
Ik had ook nog een leuk vaasje gekocht voor Eva, beetje delfts blauw. In een best wel dure cadeau shop. Natuurlijk vraag je dan of ze het leuk in willen pakken, als cadeautje. Het was volgens mij een stagiaire of een meisje dat er niet zo lang werkte maar echt, ......mijn handen jeukten.  Na 3 papieren zakken en een kwartiertje later, er stonden ook allemaal klanten te wachten natuurlijk, was het ingepakt. En hoe, ik wilde eerst een foto laten zien maar aangezien daar de naam van de winkel op staat vind ik dat niet zo netjes. Plakband all over the place, ven boven naar beneden/ links naar rechts en dan zo'n krul van lintjes, oerlelijk vind ik dat maar ja dat is persoonlijk natuurlijk. en tot overmaat van ramp pakte ze nog zo'n stuk van dat nep lint en dat deed ze om het cadeautje heen, trok het strak aan en maakte er iets in dat op een strik moest lijken. Ik kon nog net mijn lach inhouden toen ik het aangeboden kreeg. heb ook maar niet gezegd dat ik het thuis wel opnieuw zou inpakken maar misschien had ik dat eigenlijk wel moeten doen. Ze moet in ieder geval nog veel leren. Hoe moeilijk kan het zijn. 
Misschien mag ik het niet verwachten maar dat doe ik toch, in een cadeau shop hoor je gewoon iets leuk en netjes in te kunnen pakken. Ik heb het thuis dus maar opnieuw ingepakt maar,....de originele verpakking zit er onder. Ik kan Eva die lachbui niet ontnemen. 

Gebruikte artikelen:

Planner Labels 1658
Papier is van Graphic 45

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs, 
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is het een mooi bonbondoosje geworden!
Ik kan me levendig voorstellen, hoe de "cadeauverpakking" eruit zag. Inderdaad jammer en weinig creatief, maar wij zijn dan ook wel door onze hobby kritischer geworden, toch?

Kitty zei

Prachtig doosje en leuk verpakt ook, door jou... hahaha, je maakt me wel nieuwsgierig hoor!

Anoniem zei

Wat een beauty dit doosje…prachtig gemaakt hoor, echt zo fijntjes met het gouden randje, helemaal af en top!
Herkenbaar hoor die inpak-capriolen bij sommige winkels, ik had eens een heel onhandige man die ook zei dat hij er niet goed in was…ik zei na 2 pogingen dat ik het thuis zelf wel deed en hij vond het prima haha. Zo kan het ook haha!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Prachtig mooi doosje.
En gefeliciteerd met haar verjaardag.
Maak er een fijne dag van

Anja v K@@rten zei

Ohhhh, dat doosje is al een juweeltje op zichzelf Marjolijn!
TOP!
Creatieve groetjes, Anja

Marjan zei

Geweldig doosje, erg mooi gemaakt! Een cadeautje op zich inderdaad en wat een mooie bloemetjes. Anita ontwerpt inderdaad prachtige bloemen, maar het lijkt me zoveel werk. De waxzegel staat erg leuk op een cadeautje!
Het inpakverhaal ... oh jee... :) :) Eigenlijk zou zo'n winkel het personeel op een cursus moeten sturen. Die zijn er, dat weet ik.