donderdag 1 juni 2023

Birthday calender June (Prompt Pastel colors)

Weer een kalenderblad gemaakt in mijn Planner voor de maand Juni.
En dat is de maand waarin ik jarig ben!
Yeahhhh!!!!
Het thema voor de Prompts is pastelcolors deze keer.
Ik heb niet veel met pastel kleurtjes maar vind mijn pagina best geslaagd en ik moet zeggen het is lekker fris en doet al zomers aan.
Voor de pagina gebruikte ik als basis Fruity Summer, zo leuk met de citroenschijfjes aan de zijkant.
Het citroenschijfje heb ik ook als reïnforcement gebruikt.
Voor het maandoverzicht gebruikte ik een stencil en wat kleurtjes inkt.
Ik hoop natuurlijk in Juni op een lekker zonnetje en een graad of 20 to 22. Heerlijk een boek lezen in een luie stoel onder de parasol.
Daar word ik blij van!
Al met al een lekkere zomerse pagina. 

Gebruikte artikelen

Craftstock wit en Bo Bunnie papier


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Els zei

Deze pagina ziet er weer heel mooi uit met een zomerse uitstraling. Ik vind de pastelkleuren wel heel mooi hierbij en leuk dat je een stencil gebruikt hebt bij het maand overzicht.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke zomers aandoende pagina Marjolijn. Leuk met die border van gestanst fruit en ik hoop ook op lekker lezen in de tuin. Er zijn al wat mooie dagen geweest dus wie weet.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Wat een mooie zomerse uitstraling en pastel tinten vind ik altijd mooi! De rand van citroenen is cool op je pagina van juni! Heerlijk weekend hebben we eindelijk gehad waarvan heel veel mensen van hebben kunnen genieten!
xx Gerie

Kitty zei

Heerlijke kleurtjes hoor! Helemaal in de sfeer van de maand waar deze pagina bij hoort, tóp!