maandag 19 september 2022

My dear dear friend is going to be 50

Mijn lieve vriendin Daan, zonder fb of Blog!! wordt 50!!!
Dat wil ze eigenlijk niet weten, hihi
Ik maakte deze felicitatie decoratie voor haar, het is een "schilderijtje" nou ja, je kunt het ophangen. 
Ze houdt wel van cute dus liet ik de monstertjes een hoofdrol spelen in dit plaatje.
De taarte kreeg een gouden randje en hij wiebelt!
(helaas geen filmpje van)
Dit monstertje is wel haar favoriet, zo heerlijk fluffie!
En dan, ik had het al gezegd, ze wil het eigenlijk niet weten en ze wilde dan ook niets zien met 50 er op!
Nou dat moet je tegen mij niet zeggen natuurlijk, dus als grapje toch die 50 verwerkt, achter de taart, zou ze het zien? 
Ik ben nu al benieuwd wat ze er van vindt. 
Ze krijgt het maandag, op haar verjaardag. 
SSSTTTT dus, mocht je haa bij toeval zien of spreken. 

Bedankt voor je bezoekej,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

4 opmerkingen:

Els zei

Ik vind dit een super leuke kaart voor je vriendin en voor mij had de 50 juist nog opvallender mogen zijn. Wel leuk verstopt.
Zo jammer dat mensen een probleem van hun leeftijd maken. Mijn oma zei dan; Er zijn mensen die deze leeftijd niet halen. Tja mijn oma had natuurlijk gelijk.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een superleuke creatie om haar te feliciteren. Gaaf om haar leeftijd achter de taart te verwerken. Ze zijn echt cute deze feest vierende monstertjes.
Lieve groetjes Miranda

anita01 zei

Ik kom ook even bij jou genieten hoor...eindelijk er eens voor gaan zitten want tikkie druk.... hi,hi,...net als jij is het soms zoveel maar ook zo leuk allemaal...en niets leukers als een berichtje dus bij deze vind ik jou kunstwerk gigageweldig.... kan er zo blij van worden, succes met de Planning en we lezen elkaar xxxx

Kitty zei

Dit is geen kaart meer maar een cadeautje, geweldig!