vrijdag 10 juni 2022

Labels for christmas

Kerst, het komt eerder dan je denkt !!! 
En ik wil dit jaar een boom vol zelfgemaakte creaties, cadeau-labels voor aan de pakjes, kaarten , een DDBD en home decoraties maken, voor Kerst ;) 
Een heleboel te doen dus, en daarom ben ik maar alvast begonnen met cadeau-labeltjes. 
Deze vind ik zelf zo schattig geworden!!!
Het labeltje kocht ik bij Scrapfever, ik vond het zo leuk!!!
Had het gezien bij Jolanda en dacht die moet ik hebben. 
Tenslotte moeten we de economie draaiende houden en de winkels een beetje promoten.
De inhoud, tja, die herkennen de meeste vast wel, een Die-set van Tim Holtz, 
Cozy winter, ik was verliefd op het vogeltje een specht denk ik, de sterretjes en de beer, die nam ik voor lief, maar nu vind ik hem ook zo schattig!!! 
Het is een shaker labeltje geworden en
een belletje er aan doet het altijd goed.
Op de achterkant een stempeltje van E.C.D.
Er zitten stiekem best wat uurtjes in maar hij is dan ook voor een speciaal iemand.
Ook dit is een shaker kaartje geworden, als shaked hij niet zo goed, de lavendel die er in zit is net iets te grof maar toch wel leuk. Niet speciaal voor de kerst deze, kan ook goed aan een bos bloemen. 
Het is meer een kaartje waar binnenin nog een groet geschreven kan worden.
Van een andere kaart die ik gemaakt heb had ik nog wat niet gebruikte uitgestanste ondedeeltjes liggen en daar heb ik dit tagje mee gemaakt. Op de achtergrond een stencil uit de E.C.D. collectie gebruikt en met de tags&toppers-set heb ik de tag gemaakt.
Ook weer een stempeltje op de achterkant. 

Ik heb ook nog 2 erg leuke kerstkaarten gemaakt, die kan ik helaas nog niet laten zien.

Ik ben al in de kerst mood, En met de regen en kou van de afgelopen tijd is het heerlijk in 
My Happy Place.
Het liefst zou ik op de achtergrond een kerstmuziekje draaien maar ik vrees dat mijn gezin me dan toch lichtelijk voor gek zou verklaren. 
Misschien moet ik het gewoon eens proberen, ;)

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: