zondag 24 april 2022

Bloom!! Planner

Vorige week heb ik mijn planner aangekleed met de prachtige bloemen ontworpen door Anita en Joset van Elizabeth craftdesigns.
Wat zijn ze toch mooi!!!
En ,....eindelijk, na een mini-workshopje (make&take) van Anita is het me ook nog eens gelukt om de bloemen een mooi kleurtje te geven. 
Gekleurd met ZIG real color op soft finish cardstock.
Super goede tips heb ik gehad.
De bloemen staan in een prachtige pot, uit dezelfde nieuwe collectie. 
Die is gekleurd met distressinkt. 
Kijk eens, ze lijken net echt, ik denk aan de prachtige korenbloemen die je tegenwoordig nog zo weinig ziet. Wat hou ik van dat blauw in de natuur.
Ik heb een soort van boekenlegger gemaakt die je in de pocket van de planner kunt schuiven. Zo kun je een beetje afwisselen als je er weer iets anders in wilt doen. 

Misschien ga ik nu wel wat vaker bloemetjes kleuren. 
Heerlijk in de tuin als het zonnetje schijnt, tussen de bloemetjes en de bijtjes. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Wat heb je er een pracht planner van gemaakt en wat zijn je korenbloemen super mooi! Bij ons in Drenthe zie ik gelukkig nog regelmatig deze mooie korenbloemen.
Groetjes, Els