woensdag 20 oktober 2021

Halloween decoration

De nieuwe collecties van E.C.D. zowel van Esther als van Joset zijn zo enorm leuk dat ze uitnodigen tot meer dan alleen planner pagina's of kaarten.
Ik maakte dit "scarry house" in een lijstje om tijdens de Halloween periode gezellig een plekje in huis te geven. 
Ik ben dus aan de slag gegaan met allerlei stansen, inkt, embossingpoeders, gilding wax, glossy accents en embossingplaten.
Ik heb 2 dagen met hele vieze vingers rondgelopen maar het resultaat is er naar.  
Kijk nou toch dat vogelverschrikkertje, zelfs ik zou er bang van worden. 
De hooizolder, daar zou ik niet graag overnachten.
De hooiwagen ligt vol met pompoenen maar is ook zo achter gelaten, het zal toch niet de boer zijn op de hooizolder????
Zelfs de boerderij, overdag ziet hij er zo vriendelijk uit maar bij nacht, brrrrr
Daar gaat ze, de heks, op haar bezemsteel, vergezeld door vleermuizen.
Alles zit in een mooi lijstje dat ik eerst heb ge-embost met al een heel oude embossing-stencil.
Ooit 2e hands gekocht maar nu zo blij mee. 

Dit is de achtergrond, gemaakt met E.C.D. soft finish paper en allerlei inkten, sprays en water.

Zelf vind ik het een heel leuk projectje geworden,
dit vind ik zo leuk om te doen, heerlijk spelen met alles wat ik heb en dan komen er vanzelf steeds meer ideeën en dingetjes bij.  
Stiekem kan ik nog uren door gaan met dit projectje maar mijn tekenleraar zei ooit dat je op tijd moet stoppen, Het is dan wel geen tekening maar dat advies heb ik toch wel ter harte genomen, Genoeg is genoeg.

Ik hoop dat jullie ook een beetje geïnspireerd raken en eens kijken wat er nog meer mogelijk is met al die leuke stansen en stempels van E.C.D. 
En dan weet ik zeker dat er nog veel meer van dit soort leuke projectjes te voorschijn komen. 

Lijst met gebruikte artikelen. 

Happy Frame 1499 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

2 opmerkingen:

Je@net zei

Super gaaf, Marjolijn!

Els zei

Ik heb weinig met Halloween, maar wat jij maakt vind ik echt ontzettend leuk. Daar is zoveel op te bewonderen en gelukkig geen doodskisten, die heb ik niet ontdekt. Het lijstje is super mooi en past perfect bij het geheel.
Het vogelverschrikkertje is heel schattig en dan nog dat leuke spookje in het hooi. Eigenlijk raak ik niet uitgekeken. Heel knap gemaakt Marjolijn.
Groetjes, Els