donderdag 16 september 2021

All i want for christmas is SNOW

Ja, ik weet het, ik ben er een beetje vroeg bij maar oh het is ook zo leuk. 
Het zou iets meer verdeeld moeten zijn over het jaar maar kerst en Halloween zijn mijn favoriete onderdelen om voor te fröbelen.
Deze pagina is voor in mijn DDBD
De verlanglijstjes zitten er in, en voor mij staat er maar 1 ding op het lijstje.
Ik wil......
een witte kerst.
Sneeuw!!!!
Deze pagina maakte ik met de Planner Essentials 22 Top loading.
Hij is zo leuk, een van mijn favorieten Die-sets.
Het papier dat ik ervoor gebruikte is uit de collectie van Charlene en Ilse.
En deze superschattige kerstman, die is van Joset haar collectie. 
Heerlijk om alles met elkaar te combinereen. 
Het feestje wordt alleen maar groter.
Hier zijn de verlanglijstjes in verwerkt.
 De stempel is uit eigen collectie,
De tekst stempel is wel van E.C.D. CS157
In de top loader heb ik een verpakking geplakt van een stempelset en die als shaker gebruikt. 
Er zit mica in.
Op de achtergrond is de datum gestempeld, hiervoor gebruikte ik de Long&Tall numbers met daar op december gestempeld met de CS116 months, helaas zie ik die niet meer in de shop.
De pagina is afgewerkt met de sneeuwsterren uit reinforcement pack 2 die bewerkt zijn met silk microfine glitter cool diamond

Wat word ik vrolijk van deze pagina en hopelijk jullie ook. 
Zijn jullie weer een beetje geïnspireerd en tip?!
Blader eens door de spullen die je al hebt, er zit zoveel leuks bij en dan,..... heerlijk aan de slag. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 


Gebruikte artikelen E.C.D.
CS116 Months


1 opmerking:

Els zei

Wat een leuke (schud) pagina heb je weer gemaakt en je wens zou ik ook op mijn lijstje zetten. Leuk zijn de reinforcements erbij.
Groetjes, Els