zondag 4 juli 2021

Celebrate with cake!

Happy 50th birthday!!!

Voor een vriendin heb ik dit kaartje gemaakt, ik had het al klaar toen ik er achter kwam dat ze 50 werd. Dat vroeg toch wel om een kleine aanpassing.
Met 50 mini hartjes in de envelop en een 50 op de kaart was de aanpassing snel gemaakt. 
Het was zo leuk om deze kaart te maken, lekker fröbelen met al die leuke details.
Een Mason Jar met een lekker zomers drankje er in.
Het is een shaker card dus de schijfjes sinaasappel kunnen bewegen.
Een lekker taartje erbij, mmmm, helemaal feest!
Een banner met Happy Birthday!
Echt een K(T)aartje om op te eten, ;)
Op de achterkant nog een tip!
Een heerlijk kaartje dus.

Dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 
Lijst met gebruikte producten

1542 summer drink (helaas niet meer verkrijgbaar)
en ik heb mijn naaimachine gebruikt!!



4 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat en leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Lijkt zo wel net een traktatie, met zoveel lekkers erop. Grappig gedaan, dat de sinaasappels stukjes kunnen shaken/bewegen. Mooie mallen heb je erop verwerkt en ook de achterkant met die tekst is erg leuk. Mooi detail ook met de stiksteekjes. Een prachtige envelop heb je erbij gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Een super leuke shaker card met een taartje en een schud gedeelte met schijfjes sinaasappel. Leuk om de 50 hartjes in de envelop te doen.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Kitty zei

Ik doe maar weer eens een blogrondje (na lange tijd). Wat een superleuke kaart is dit!