dinsdag 1 december 2020

I melt for you........

Dat de E.C.D. producten voor meerdere dingen bruikbaar is allang geen nieuwtje meer maar wel zo leuk!!!
Deze keer heb ik een doosje gemaakt en dat heb ik aangekleed met het prachtige papier uit de Reminiscence blok.
 
Op het doosje is de slider uit de planner essentials pagina 31geknipt en deze heb ik op het pizzadoosje verwerkt. Er is ook nog wat versiering aangebracht 
Als je dan aan het lipje trekt komt het sneeuwmannetje omhoog.
Onder de slider is ruimte om een persoonlijke boodschap te schrijven. 
Op het lipje dat er uit getrokken wordt heb ik een quote verwerkt.
De letters heb ik gemaakt met het Alphabeth trio set.
En kijk eens in het doosje natuurlijk een toepasselijke verrassing. 
Het zakje heb ik afgesloten met een randje designpapier en daar is een tekst op gestempeld. 

Dat wordt smullen!!!
Warme chocolademelk met marshmallows, wat een traktatie.

Zo maak je een leuk extra cadeautje voor onder de kerstboom of in de adventkalender. 
Leuk toch?

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt met deze slidercard.
De sneeuwpop is ook zo grappig gemaakt en dan de tekst erbij is super gaaf Marjolein.

Chantal zei

Wat een super leuk doosje.
Groetjes, Chantal S