zondag 17 mei 2020

For you (tag)


Deze tag maakte ik voor een vriendin op afstand, uit de tijd dat we nog forums hadden en hele dagen daar meer kletsten dan deden, al deden we ook een heleboel, inspireerden we elkaar en ontstonden er echte vriendschappen. 
Ook al zijn het vrienden op afstand, ze wonen namelijk door het hele land en ver daar buiten, ze zijn stuk voor stuk allemaal nog in mijn gedachten. 
Het is dan ook leuk om soms eens iets van mezelf te laten horen. 
Vooral nu, met dit rottige virus waar we nog heel lang last van zullen hebben. 
Ik heb weer een tagje gemaakt dat opgebouwd is uit verschillende laagjes.
Het verbandgaas heb ik gekleurd en de wax zegel is zelf gemaakt met wax en een lakzegel.
Ik weet dat groen haar lievelingskleur is maar dacht, ach, laat ik eens wat anders maken, hoe zou ze op roze reageren, het is tenslotte de kleur van deze zomer. 
Nou Jo, voor jou!!!

Dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Jolanda Goes zei

Heeeel blij mee!! Mooie kleur hoor, ik houd ook erg van de combinatie roze en bruin. Het lakzegeltje is inderdaad een gaaf detail. Leuk hoe je dit hebt gedaan.