zondag 10 mei 2020

Mothers day

Het is alweer bijna half Mei,

en dat betekent, Moederdag, het zal ook vast een andere worden dan normaal, geen fietstochtjes, lekker eten buiten de deur, misschien mogen we weer op bezoek bij oma, dat zou toch wel heel erg fijn zijn. 
Hoe het ook zal gaan, het wordt een gedenkwaardige dag dit jaar. al is het alleen al omdat we waarschijnlijk allemaal stilstaan dit jaar bij wat echt belangrijk is. 
Familie, geliefden en vrienden.
We waarderen ons werk weer wat meer en staan extra stil bij het feit dat we het, excuseer mij, 
zo verdomd goed hebben in ons kleine kikkerlandje. 

Hopelijk kunnen we Corana Covid 19 een klein beetje achter ons laten, 
zijn we nog gezond en zijn we blij dat we deze dag met familie mogen vieren. 
Voor deze bijzondere dag heb ik weer een pocketpagina gemaakt in mijn planner, deze keer heb ik het papier helemaal zelf ontworpen, nou ja, ik heb eindelijk mijn gelliplate ontdekt. 
Dat ik die nooit echt eerder heb gebruikt , daar snap ik nu niets meer van. 
Met 2 kleurtjes acrylverf en wat zwaarder laserprint papier, stempels en stencils ben ik heerlijk aan het kliederen geweest.
Ook ben ik aan de slag gegaan met de acrylverf van ECD en wat is het allemaal heerlijk speelgoed.
Voor de opening in de pocket heb ik een stans gebruikt uit de P.E.set 21 note pieces. 
Je kunt natuurlijk elke willekeurige stans gebruiken die past om wat te variëren in je pagina's.
Het doorkijkje laat alvast wat zien van de inhoud, dat maakt het net wat spannender om te kijken. 
Het papier heb ik dus bewerkt met acrylverf van Amsterdam, kleuren, geelgroen en roodviolet en kijk eens wat een diversiteit dat oplevert. Ik stond er helemaal versteld van. 
In de pocket heb ik 3 tags gemaakt en ook die zijn bewerkt met stempels, de create is uit eigen collectie net als het lieve stickertje op de middelste pagina, gekregen van mijn vriendin.
De rest is allemaal van ECD en ik zal onder mijn bericht vermelden welke sets ik gebruikt heb. 
De tekst op de middelste tag heb ik geschreven met een lettersjabloon, ook uit eigen collectie. 
Op de linker tag zit een pocket, eigenlijk is het een lossen pocket waar de tag in zit, ik heb die gemaakt van een vel beschermpapier dat ik in een oud fotoalbum had zitten. 
Door de tags heb ik een bakerstwine touwtje gedaan en dat bij elkaar gebonden met een opgerold stukje papier.
Dit is de achterkant van de pocketpagina, ik vind hem zo mooi dat ik er niets overheen geplakt heb, nadat ik het papier had gestanst heb ik de stencil met de spring flower mandala eroverheen gelegd en ben ik met distressinkt er overheen gegaan. 

Ik heb weer met veel plezier gewerkt aan deze pagina en hopelijk jullie ook een beetje geïnspireerd.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt .

Dies
Planner Essentials 04
Planner Essentials 07
Planner Essentials 21 note pieces
Planner Essentials 17 Filmstrip numbers
Planner Essentials 22 planner pocket 3
Planner Essentials 23 retro alphabet trio
Planner Essentials 26 tags&toppers
Planner Essentials Months
Planner Essentials 

Stempels 
CS119 reminders
CS120 family
CS121 remember
CS122 moods
CS146 background stamps 2
CS147 background stamps 3
CS167 first sights of spring
CS169 floral girls
CS170 words and layers

Stencils
SO 32 storytelling
SO 33 spring flower mandala
SO 34 dot dot dot

watercolors Elizabeth craft design

Dankjewel weer voor je bezoekje en ook voor jullie een hele fijne Moederdag in goede gezondheid en met familie hoop ik.

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een gaaf effect geeft dat toch. Ziet er super mooi uit, Marjolijn!

Chantal zei

Wat een schitterende creaties, super die kleuren.
Groetjes, Chantal S