dinsdag 20 november 2018

Driving home for christmas...


Druk bezig met de kerstkaarten maar als ik ze allemaal zo ga maken kom ik er nooit me klaar!!!
Maar wat is ie leuk hè?!!

Het is een schudkaart al is dat op de foto niet goed te zien natuurlijk. 
Ik heb 4 verschillende sets dies van Tim Holtz gebruikt voor deze kaart, verder alleen wit, een beetje glanzend cardstock en distressinkt.
De auto, ja daar ben ik echt verliefd op, ik zou er zo in weg willen rijden. 
Natuurlijk kon de tekst niet achterblijven bij deze kaart, deze chauffeur rijdt wel heel snel naar huis om kerstmis te gaan vieren. Ik hoop dat de andere pakjes wel blijven liggen anders zijn er weinig cadeautjes onder de boom, ;).

Dankjewel voor je boekje, ik ga snel verder, moet nog een 20 kaartjes maken. 

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Scrappiness zei

ja en bedankt, nu zit ik de hele tijd met dat liedje in mijn hoofd :) Prachtig kaartje, echt een lekker kerstsfeertje en ja gave die!!