maandag 7 mei 2018

By the sea

Mijn album is weer een stukje verder.
De buitenkant is nu aangekleed met allerlei leuke maritieme items.
Aan de zijkant heb ik een stukje visnet verwerkt.
Bovenop staat dit bootje, ik wil nog bedenken hoe ik er twee leuke peddels bij kan maken.
En op de sluiting heb ik een schudgedeelte gemaakt. 
In het glazen flesje zit zand van het strand van Domburg, meegekomen met de schelpen die we daar verzameld hebben.

Nu nog de foto's in het album verwerken maar dan moeten we eerst een dagje naar zee om nieuwe foto's te maken ;).

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Kitty zei

Een kúnstwerk, geweldig!

Ellen zei

dat ziet er nu al heel mooi uit en een leuk onderwerp. Grappig hoe je dat visnet er op verwerkt hebt.

Heidie zei

Wat een kunstwerk.

Liefs Heidie