woensdag 21 maart 2018

Have a blossom day!

Voor een jarige job heb ik dit kaartje gemaakt.
Het is alleen al een feestje om met deze mal een kaartje te maken.
Als basis heb ik de nieuwe mal van DDBD gebruikt.
  Ik heb zowel de voor als de achterkant van de kaart aangekleed met designpapier.
Het houtstructuur papier komt uit een al oudere blok van Joy maar van Scr@p is er super mooi nieuw designpapier.

 6011-0534 Design Paper Wood & Notebook
6011/0535 Paper bloc Afternoon tea

Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van masks, stansjes en stempels.

6002-0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat
6002-0939 Garden Leaves
6004-0014 Crafty Cocktail Vlinders
 Het draaiende element geeft echt iets extra's aan deze kaart en met de mal is hij heel eenvoudig te maken.
Dit is de achterkant van de kaart, er is nog genoeg ruimte over om te schrijven zo en toch netjes aangekleed.
De randen van het designpapier heb ik met een schuurblokje bewerkt.

Nu de jarige nog verrassen met deze kaart maar dat gaat wel lukken denk ik.

Bedankt weer voor het kijken en graag tot een volgende keer,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: