donderdag 18 januari 2018

Tijd voor thee!


Gisteren eindelijk tijd gehad om weer eens een start te maken met mijn hobby.
Ik moet zeggen ik moest echt de inspiratie uit mijn tenen halen maar met de superleuke nieuwe cardkit(s) van Noor&Zo kon het niet misgaan natuurlijk.
Zaterdag ben ik naar de opening van de nieuwe winkel geweest, wat een pracht!!!
Uiteraard heb ik ook wat nieuwe pulletjes gekocht en daar ben ik heerlijk mee aan de slag gegaan.
De basis is gemaakt met een Tag mal van DDBD.
Van scr@p heb ik weinig gebruikt deze keer, eigenlijk alleen een stencil.
6002-0828 Scr@p stencil - Bee Happy

Daarmee heb ik structuurpasta aangebracht langs de rand van het designpapier dat uit de cardkit
"Afternoon tea" komt.
Ook het theepotje en de kopjes komen daar uit.
Ik heb ze allemaal los gesneden en op elkaar gestapeld. 
Verder héél veel Noortjes gebruikt, zien jullie die leuke bloemetjes, ik ben er helemaal verliefd op. zo leuk!!! Die zitten overigens in de nieuwste cardkit 
"Vintage roses".
 Achter de kopjes en de theepot heb ik ook de randstans met het thee of koffietafereeltje verwerkt.
 Hier een detailfoto van de prachtige bloemen, ik ga deze heel vaak gebruiken, Zo lief!!
De stempels komen ook uit de card-kit "Afternoon tea"
Op deze foto kun je wat beter zien dat de kopjes echt allemaal los zijn van elkaar, ook bij de bordjes heb ik dat gedaan. 

Mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Komend weekend ga ik heerlijk naar het scrapweekend van Noor&Zo, zo'n zin in.
Ik hoop dus na het weekend weer wat nieuwe dingen te laten zien.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)Lijn

2 opmerkingen:

Ellen zei

wat een leuk geheel, echt wat voor de Engelsen dat thema. Grappig staat dat die opgestapelde kopjes. Zo te zien is je scrap mojo weer helemaal terug. Dat van mij is nog steeds mijlenver zoek. Zowel op "gewoon" als op digital gebied. Stuur maar wat van jou over misschien is het besmettelijk?

marlies zei

Wat een prachtig kaartje. En wat heerlijk dat je door zulke mooie spulletjes je inspiratie weer helemaal terug is. Geniet ervan !