dinsdag 5 december 2017

Schudkaartjes als cadeaulabel

Afgelopen zondag 26 November was er een demo-dag bij Noor en Zo, wat was dat leuk om te doen!!!
Ik heb daar cadeaukaartjes zitten maken.
Hoe leuk is het om aan elk cadeautje een persoonlijk zelf gemaakt kaartje te hangen met een lieve tekst er in.
Hier zie je wat voorbeelden. 
Om het kaartje te maken heb ik het kleine PL stansje gebruikt uit de Scr@p serie.
6002-0914 Stans kit Beautiful
Ik leg dan een dubbel papiertje aan de binnenkant tegen de snijrand van de stans en zo stans je een dubbel kaartje.
De voorkant is bewerkt met distressinkt en gesso met masks. 
Daarna heb ik een standaard kaartje gesneden uit wit stempel papier en dan heb ik met het
663006 Frame Punch Board
van We're memorykeepers.
Dat frame heb ik bewerkt met de 
6002-0843 Mixed Up Mask stencil - Stof en distress inkt.
Met foamtape, transparante sheets en wat schudmateriaal van Nuvo heb ik er een schudkaartje van gemaakt. 
De kaartjes zijn nog aangekleed met diverse leuke winter en kerst stansjes van Noor!
6002-0584 One of a Kind Kerstset .
Deze set is daar erg leuk voor!
Hieronder nog wat andere voorbeelden.

Ik zat tegenover Hanny bij de demodag en werd spotaan besmet met haar vrolijke kleuren, daarom heb ik ook dit kaartje nog emaakt, niet perse voor de kerst maar ook dus erg leuk gewoon aan een cadeautje of zelfs om als kaartje te versturen. je kunt uiteraard ook de grotere versie op deze manier maken. En de kaartjes zijn ook erg leuk als detail in je pocket page pagina's natuurlijk 
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan. 
Je hebt nog even tot de kerst dus ik zou zeggen ga lekker aan de slag. 

Bedankt weer voor het kijken,
lieve groet,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: