vrijdag 29 december 2017

First snow!!!


Het is even geleden maar na een lange periode van  verbouwen en andere perikelen heb ik weer eens heerlijk kunnen scrappen. Daarnaast had ik ook nog eens het geluk dat het sneeuwde dus kon ik leuke foto's maken van Eva en Sarah die samen een sneeuwpop hadden gebouwd.

Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van een wit vel cardstock dat ik bewerkt heb met een zelfgemaakte spray van color burst en iridescent medium van winston&newton.
Daarna heb ik nog gestempeld met een tekststempel en een stempel van een dennenboom. 
Ook heb ik met structuurpasta en de nieuwe sneeuwmask van DDBD wat sneeuwvlokjes aangebracht. Met de mask heb ik ook sneeuwvlokjes gemaakt op de foto's en onder het sneeuwpopje.
In de hoeken rechts boven en links onder heb ik ook nog met structuurpasta en een mask van scr@p wat structuur aangebracht.
 De titel heb ik gemaakt met glitterkarton en de alfabet stansen van Noor! En dat superleuke sneeuwpopje,dat heb ik gemaakt met de
mon ami "snowy" 6002-0927.
Wat is hij lief hè!!!
Achter de grote foto heb ik de klok verwerkt, het middenstuk is vervangen door het woordje love uit de scr@p stansenset. De foto van de sneeuwman kreeg de rand stans van de klok als achtergrond, wat is hij mooi!!!

6002/0971 Blauw Klok                6002/0914 Stans kit Beautiful

Voor de journaling verwerkte ik zoals altijd een tag achter de foto. Ik vind het persoonlijk nooit mooi als er zoveel tekst op een lay-out staat, zeker niet met mijn eigen handschrift maar daar hebben we iets op gevonden.
De superleuke letterstans van scr@p!

6002/0850 Poly-besa Lettering 

Omdat ik er toch nog wel wat meer verhaal aan toe wilde voegen heb ik op de achterkant wel gewoon geschreven.
Op deze foto kun je nog goed zien wat de spray heeft gedaan. Het glittertje komt echt door de iridescent, het is zo mooi en heel fijn. 

Ik heb weer een beetje de slag te pakken en nu het huis weer redelijk op orde is kan ik weer lekker wat tijd vrij maken voor mijn hobby. Ik hoop dus nog meer te laten zien maar dat wordt vast volgend jaar. Ik wil dus meteen even gebruik maken van de gelegenheid om jullie allemaal een heel fijne en gelukkig nieuw jaar toe te wensen.
Maak er wat moois van in
2018!!!
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: