maandag 11 juli 2016

There's no place like home....

Het was natuurlijk heerlijk weer afgelopen weekend dus ik ben niet echt met knutselen bezig geweest.
Vrijdag had ik al wel een begin met dit kaartje gemaakt en vanmorgen heb ik het afgemaakt.
Dat vind ik zo leuk, om van die kleine tafereeltjes te maken.
Voor de basis heb ik gebruikt gemaakt van de D.D.B.D.card art mal houses.
Meteen toen ik die zag was ik verkocht, zo bruikbaar en zo inspirerend.
Echt een superleuke mal vind ik het.
De basis heb ik aangekleed met designpapier van Joy, under the sea.
Daar heb ik met een achtergrond- en een stenen-muurtjes-stempel wat details op aangebracht.
Eerst de raampjes er in gemaakt en tussen het papier zit mica verwerkt zodat het net echte raampjes lijken.
Dan komt het leukste deel, het aankleden van het kaartje.
Daar kan ik uren zoet mee zijn maar deze keer ging het heel vlot.
Bij dit huisje heb ik een bloembak gemaakt met zgn. lavendel er in.
De bloemetjes zijn gemaakt van kleine takjes, gedrenkt in lijm en daar zit flowersoft op.
Ze lijken net echt!
Ook hier een takje met bloemetjes en flowersoft en wat stansjes uit de prachtige spring-set, ook van Joy!
Uit diezelfde spring-set komen ook de stansjes die ik hier gebruikt heb.
Dit is de achterkant van het kaartje, met gesso en een steentjes malletje (ATC) heb ik wat structuur aangebracht en daarna alles bewerkt met distressinkt vintage photo.
Nog even wat details.
Leuk toch? Ik heb nu al zin om de volgende te maken!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke huisjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Conny zei

So, so pritty. What a work. Beautiful. Thanks for sharing.

Ellen zei

wow wat heb je er weer een plaatje van gemaakt- ze mogen jou wel aannemen bij Dutchdoobadoo of hoe ze heten mogen als demonstratrice. Ze hoeven jouw creaties met die mallen e maar te zien en ze vliegen de deur uit.

Anita zei

Hoi Marjolijn.
Ik had je kaartje al gespot,maar nog geen tijd genomen om te reageren.
Wat een ontzettend mooi projectje heb je er van gemaakt.
Als ik de stans zo zie zou ik geen ide hebben om dit er van te maken.
Echt prachtig gemaakt met zoals we van je gewenst zijn met allerlei details.
Heerlijk dat je de smaak zo te pakken hebt!

Groetjes Anita