zondag 3 juli 2016

#Make-a-thing-a-day! "String-tie-pocket-tag"

"String tie pocket tag"
Zo heet het ding in de silhouette.
Ik weet nog niet waar ik het voor ga gebruiken, misschien op een kaartje of in een albumpje maar ik vond het gewoon leuk toen ik het tegen kwam in mijn bibliotheek van mijn Silhouette Cameo die al veel te lang stil heeft gestaan.
Een wonder dat hij het nog doet, even uitgeschakeld nadat W10 op mijn p.c. was gezet en daarna in een vergeten hoekje beland.
Maar nu niet meer, ik ben weer enthousiast!!!
Ik heb papier gebruikt uit mijn restjesbak, die zit zo vol en moet maar eens leeg.
Dit leuke tweezijdige papier, ik weet echt niet uit welke serie of van wel merk het was,
vond ik prima geschikt voor dit doel.
Leuk ook de 2 bijpassende tags waar ik nog van alles mee kan doen.
 
Vandaag ben ik begonnen met een nieuw project voor mezelf
#make-a-thing-a-day!
Het is de bedoeling dat ik iedere dag iets maak, al is het maar iets heel kleins, dat maakt niet uit.
Dit ding is het eerste van mijn projectje, het zal vast nog een keer terug  komen in een groter, ander project maar voor vandaag is dit wat ik gemaakt heb.
Het geeft me een goed gevoel om iedere dag iets te maken, doen dus daar ga ik mee aan de slag.
Hoe lang ik het vol houd? Ik weet het niet, jullie zien het vanzelf want dan post ik het hier.
Of dat ook dagelijks gaat gebeuren weet ik nog niet maar ik ga mijn best doen.
 
Bedankt weer voor het kijken,
lief,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: