zondag 26 juni 2016

My wishlist for christmas

Vrijdag kwam mijn vriendinnetje Daan scrappen en samen hebben we weer genoten van het superleuke C&C pakket van JOY.
Deze keer een kerstpakket, jeetje de zomer is net begonnen maar errug leuk.
Een set met de kerstmalletjes van de klok en label en met een card-art-mal van een kerstsok, zo leuk!
De tweede C&C is een set met stempels, de Wishlist (ook erg bruikbaar voor gewone wenslijstjes met een beetje fantasie) en een set met zo'n leuke kersttekstjes in cirkels, allerlei superleuke tekstjes en figuurtjes.
Ik denk dat mijn kerstkaartjes dit jaar deze vorm gaan krijgen.
 
Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen een de challenge bij het S.A. forum.
Gebruik een tag op je kaart.
Tags genoeg zou ik zeggen maar er zit zelfs een echt kersttagje bij :).
Hier nog een detail van de klok. Zo mooi!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: