woensdag 16 september 2015

Vooruit, een sneakje dan!!! Brrrrr.....................................

Ok, even een "sneakje" dan, de Silhouette draait overuren hier.
Met Halloween in aantocht wordt er weer flink geknutseld natuurlijk.
Wat het gaat worden dat zie je als het af is. Voorlopig is er nog genoeg te doen.
Of er dit jaar iets gevierd  gaat worden is nog niet duidelijk maar aan de aankleding zal het zeker niet liggen.
 
Het gebruikte papier is allemaal van Stampin'Up! Al uit een oudere collectie, uiteindelijk maakt dat niets uit natuurlijk.
 
In tussentijd heb ik ook nog wat cadeautasjes gemaakt en een Halloween kaartje maar die mogen nog niet geshowd worden. Ook dat komt dus later wel.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Scrappiness zei

wat een leuk verrassingspakketje. Ik zie dat je al weer helemaal in de sferen bent voor Halloween. Ik vind die oude SU lijn leuker dan de nieuwe eerlijk gezegd. En nog bedankt he, na al die jaren heb je mij dus ook aangestoken :) terwijl ik niks heb met Halloween! Mijn tweede kaart intussen ook gemaakt maar die is voor mijn swapmaatje.

... van Sara zei

Zo leuk om te zien allemaal! Ik heb alvast oranje en zwart cardstock gekocht, om mijn Sil ook aan het werk te zetten. Leuke vooruitzichten :)

Ellen zei

ha, ha je kunt je weer heerlijk uitleven-leuke doosjes en tasjes al. Ik heb ook niks met halloween Jo maar hier vieren ze het op school en met jennifer nu in huis zal ik er wel aan moeten.

M@ureen zei

Ziet er gaaf uit zo Marjolijn!
Hoewel ik zelf niets heb met Halloween vind ik het wel leuk om te zien wat anderen voor leuke dingen maken. En de kleuren zwart met oranje vind ik ook wel gaaf!

Greetz,
Maureen.

Je@net zei

Deze sneak ziet er alvast super leuk uit, Marjolijn. Ben benieuwd...