woensdag 28 januari 2015

Dream.

 
I think we dream so we don't have to be apart so long.
If we're in each other's dreams,
we can be
Together
all the time.
 
Winnie the Pooh


Voor dit kaartje werd ik geïnspireerd door een challenge van CCC.
Je moest veren gebruiken.
Helaas ben ik te laat met inzenden ik dacht dat ik heel Januari de tijd had, maar goed, ik ben er heel erg blij mee.


Ik had al een kaartje gemaakt voor de challenge bij cardabilities maar heb uiteindelijk toch voor deze gekozen en ik zet hem ook in als tweede inzending bij het WLVC, gebruik een embossingtechniek op je kaart. Ik heb Frantagé gebruikt.
 
Het viel allemaal samen want bij toeval kwam ik het versje van Winnie the Pooh tegen op pinterest.
Toen bedacht ik, veren, ik maak een dromenvanger!
Met wat gerommel in mijn bak op zoek naar kraaltjes voor de dromenvanger kwam ik de vleugels tegen die ik ooit gemaakt heb.
Het sleutelgat met de sleutel had ik al liggen, eigenlijk voor een andere challenge maar die had ik niet gebruikt.

Het kaartje is voor iemand die me zeer dierbaar is.
Het dromenvangertje heb ik ook zelfgemaakt met wat ijzerdraad en scrappersfloss.
 
Het papier is van Stampin' Up! uit de something borrowed designer series paper. Verder vond ik het weer eens erg leuk om Stampin'Up! te combineren met andere producten.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Built for Free Using: My Stampin Blog



9 opmerkingen:

Vicki Dutcher zei

Awesome dream catcher -- nice use of the sketch - Thanks for joining in at Cardabilities~

Margot zei

Origineel en gaaf!

Sabine zei

Prachtig kaartje, wat een werk zit er in zeg. Ik vind het heel mooi gemaakt allemaal. Liefs sabine

Je@net zei

Prachtig die dromenvanger en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt!

Scrappiness zei

heel gaaf gedaan die combi met de vleugels, het sleutelgat en dan de dromenvanger er voor. Wie wat bewaart die heeft wat hihi. Ook de kleuren zijn prachtig! Toppertje weer hoor :)

Nowe Love Papierowe zei

Thanks for joining in at Cardabilities :)

Stampin with Liz Design zei

Wat een ontzettend leuk idee om een dromenvanger te gebruiken! Erg leuke kaart!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, heel apart ook die dromenvanger er op, heb ik nog nooit op een kaart gezien.

Groetjes Henriëtte (WLVC)

Plony zei

Wat leuk dat je nog een 2e keer langs komt bij WLVC en wat een bijzondere mooie kaart....heb je het versje binnenin gezet???? Het past er zo prachtig bij....
xxx Plony