maandag 1 december 2014

Christmas, advent is begonnen en hot chocolat!!!!

Weer een kerstkaart af, helemaal gemaakt van kaartenkarton van de action paarlemoer.
Het plaatje is op hetzelfde papier geprint en alle items zijn gestanst en met distressinkt bewerkt.  Ook twee belletjes, twine en diamond dust op de roosjes.
 Verder wat perlenpen op de boompjes.
De voorkant van het kaartje haakt achter de kaarsjes rechtsonder, zo zijn ze aan de binnenkant ook goed te zien, Verder de binnenkant heb ik ook nog wat aangekleed.
Dit kartje heb ik meteen maar ingezet voor de decemberchallenge bij het S.A. Forum 
En de adventskalender hangt ook wat led-lampjes er in gehangen.
Sarah vindt het helemaal geweldig!
Het vogeltjes is ook zelfgemaakt van vilt.
Die mag straks in de kerstboom en ik hoop er nog wat meer te kunnen maken.
En vanmiddag heerlijk hot Chocolat, ik hou van hele sterke dus maak hem zelf. Met alle berichten over een toekomstig tekort aan cacao ben ik in staat om al te gaan hamsteren want chocolade kan ik best  missen maar warme chocolademelk! Dat is een ander verhaal. Dit zijn tevens de foto's voor mijn 1e dag van mijn December Daily. En wie weet, morgen sneeuw!!!! Het zou toch wel een klein wondertje zij, zo snel na al dit late warme herfstdagen.  
 
Ik ben nu echt begonnen met de kerstkaarten dus wie weet iedere dag wel een berichtje.
Of dat lukt?
we gaan het zien,
bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

6 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Mooie oprolbloemen ook.
Je adventskalender is erg mooi met de lichtjes.
Je hot chocolat ziet er erg lekker uit.

Groetjes, Astrid.

Unknown zei

Wat een onwijs mooi kaartje heb je gemaakt. Hij is helemaal af. Super hoe die kaarsen mooi staan op de voorkant en ook aan de binnenkant van de kaart.
Gezellige adventkalender heb je hangen!

M@ureen zei

Prachtige kaart Marjolijn, vind die stijl helemaal mooi!
En je hot chocolate ziet er mummie uit!

Greetz,
Maureen.

scrapdictive zei

Marjolijn, ga fietsen met je sneeuw!!

Maarre... je kaartje vind ik werkelijk prachtig geworden. Ik houd wel van die stijl.

Mijn eerste hot chocolate winter 2014 ook alweer genuttigd. Altijd weer errug lekker!

Je@net zei

Wat een gezellige kerstpost, Marjolijn. Je kaart is prachtig geworden, een waar kunststukje. En wat staat de adventskalender gezellig. Heerlijk die donkere dagen voor Kerst! Mmm....warme chocolademelk, dat gaat er hier ook elke dag in na een koude wandeling!

Scrappiness zei

o wat is het kaartje prachtig Marjolijn! mooi wat je met de kaarsjes hebt gedaan ook. De chocolademelk ziet er echt lekker uit zo, hier lusten ze geen marshmellows dus die koop ik maar niet. En de adventkalender is prachtig!