woensdag 5 november 2014

Nieuws!!!

Hallo,
 
Sinds 1 November 2014 mag ook ik me demonstratrice van Stampin' Up!® noemen.
Deze week hoop ik mijn starterspakket te ontvangen en me flink in te lezen in alle regeltjes.
Als dat allemaal gelukt is en ik heb mijn draai een beetje gevonden kun je ook via mij je bestellingen plaatsen.
Uiteraard kun je dat dan hier lezen.
Zelf ben ik in het afgelopen jaar erg enthousiast geworden over de Stampin' Up! producten.
Mocht jij het nou ook leuk vinden om eens te werken met deze geweldige stempels, stansen, papier, stempelinkten e.d. dan heb ik leuk nieuws voor je.
 
Vanaf December wil ik elke maand een kleine theeparty bij mij thuis organiseren.
Thee (of koffie uiteraard) met iets lekkers en iets leuks.
Je kunt dan heerlijk werken met de Stampin' Up! producten aan de hand van een kleine workshop.
Alle producten die tijdens deze workshop gebruikt worden kun je later eventueel via mij bestellen.
Meer daarover lees je straks op de pagina "Op de thee bij!"
Deze is nog in de maak.
Zo gauw als de eerste workshop gepland staat plaats ik daar een berichtje over.
Vind je het leuk om alvast iets meer daarover te weten laat dat dan weten in een reactie, dan kunnen we daar contact over leggen.

Ik heb er heel veel zin in en ik hoop jullie ook,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Ik maak deel uit van het team Utopia
 

16 opmerkingen:

Anita zei

Joehoe dat klinkt officieel he....maar ik zie dat je blog ook een andere naam gekregen heeft.
Spannend om met je starterspakket aan de gang te gaan,ben benieuwd wat je ons laat zien.
Jammer dat je zo ver weg woont,anders kwam ik zeken " een keertje op de thee"
Heel veel succes!

groetjes Anita

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, Anita, dan blijf je na "De Thee" toch lekker hangen, gezellig croppen! kan geregeld worden hoor!

Unknown zei

Hoi Marjolijn welkom bij de club. Leuk om hier straks inspiratie op te doen voor SU artikelen.

M@ureen zei

Oh wat leuk Marjolijn dat je toch 'om' bent :-)
Welkom bij de club SU'ers!

Greetz,
Maureen.

Stampin with Liz Design zei

Wat leuk Marjolijn! Het is ook allemaal erg mooi spul he! Welkom bij de club, alvast heel veel plezier bij Stampin Up gewenst!

Scrappiness zei

Veel succes Marjolijn! Hoop dat je veel gezellige en goedbezochte theeparty's kan tegemoetzien. Leuk je nieuwe blognaam ook.

S. zei

Heel veel succes!!!!

Unknown zei

IK kom wel een keer bij je op de thee Marjolijn! Misschien samen met Kim of mijn zus. Ik wil de Stampin up producten wel eens uitproberen.

Anita zei

Doen we!!!

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuk Maja, zo gauw ik meer informatie heb stuur ik je bericht, ik hoop morgen mijn pakket te ontvangen.

Jenny zei

Hoi Marjolijn.

Zou het wel leuk vinden om een keer op de thee te komen ,Helaas is het voor mij te ver weg.
Maar heel veel succes met SU.
Groetjes Jenny

Sonja zei

Yeah! Welkom bij de club. Zie ik je misschien ook eens een keer in het echie op een SU evenement. Ga je misschien al naar Nuland voor de SAB tour? Ik in ieder geval wel. Groetjes, Sonja

... van Sara zei

Voor mij is het al helemaal te ver ;) maar ik wil je wel veel succes wensen! En natuurlijk... ook heel veel plezier!
Groetjes,
Sara

Kitty zei

Veel succes enne, mooie kaart!

Marjolijn van Elsberg zei

Tilburg ligt vlak bij de grens Sara, zou wel heel erg leuk zijn!!!!!

Eefje Bouweriks zei

Hey collega, welkom bij de club en succes