donderdag 20 maart 2014

Album olde curiosity shoppe Gr45 (4b) (349)

Iedere keer opnieuw praat ik over een album waar ik mee bezig ben.
Gisteren heb ik eindelijk een pagina helemaal afgewerkt en die wil ik nu graag aan jullie laten zien.
Het idee is zeker niet van mij zelf en ik ben het album compleet aan het liften al gebruik ik hier en daar een ander papiertje of doe ik het niet iets anders.
De reden daarvan is dat ik net niet genoeg papier heb besteld om het album precies zo te maken als het is dus ik ben in mijn Graphic 45 map gedoken en daar zat nog meer dan genoeg bruikbaar papier in dat er goed bij past.
Het leuke van dit album en dit papier vind ik dat er zoveel te zien is dat je oneindig kunt blijven knippen, plakken en combineren.
Om er nu eens echt "feeling" voor te krijgen ben ik gaan zoeken en zo kwam ik uit bij Anna, from Anna's paper creations.
Ik vond het papier al zo mooi en toen ik dit album zag dacht ik dat wil ik maken.
Het duurt alleen iets langer dan ik gehoopt had want het is echt enorm veel werk en ik wil graag tussendoor ook nog andere dingen doen.
Hieronder nog wat detailfoto's, ik heb de labels aan de achterkant niet met designpapier bekleed omdat ik vrees dat ik anders te kort kom.
Wie weet doe ik dat nog als ik de foto's er in ga verwerken.
Mijn bedoeling is om er straks alle oude familiefoto's die ik heb in te plakken.
 

 
En al is het stralend weer vandaag, ik ga eerst lekker verder met mijn album en daarna maar even naar buiten.
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

14 opmerkingen:

Je@net zei

Dat ziet er al super gaaf uit, Marjolijn.
Prachtig papier heb je uitgekozen.
Ben heel benieuwd naar de rest van het album!

Stampin with Liz Design zei

Heel erg leuk Marjolijn! Liften is toch ook prima, geniet straks nog even van het mooie weer.

Margot zei

Gaaf! Succes met de rest van het album!

Unknown zei

Die eerst pagina is zeker en vast al geslaagd, benieuwd naar de volgende! Hoe is de binding trouwens?? En ja, die Anna kan er wat van, ik heb ook al veel ideeën van haar gelift :-) Groetjes en fijne dag!

Marjolijn van Elsberg zei

Dat staat allemaal in haar tutorial Carmen, zie de link, is nogal wat uitleg dus niet zomaar even gezegd.

Rieni zei

mooie kleuren en heel veel succes met de rest van het album

Mazina zei

Gaaf! Het eindresultaat zal geweldig zijn. Dit is al zo geweldig.
groeten,
Mazina

Mazina zei

Dit wordt een geweldig boek, Marjolijn!
groeten
Mazina

Ellen zei

wat een mooi project en prachtige video. het is jou wel toevertrouwd om dit na te maken

Unknown zei

Super mooie pagina, ziet er altijd zo mooi uit graphic45. Maar dan moet je er ok nog iets mooi s mee maken en dat lukt je prima.

Anita zei

Dat ziet er veelbelovend uit Marjolijn!
Prachtig papier.

Groetjes Anita

Anoniem zei

Het wordt zeker weten een prachtig album, vind deze pagina al erg mooi! Groetjes Sylvia

Scrappiness zei

Het begin is al prachtig. En jou kennende is het straks ook helemaal tot in de details verzorgd en over nagedacht. Ik kijk er naar uit om de rest te bewonderen!

nit@ zei

Dat wordt zeker weten een prachtig album marjolijn! jouw creatieve vingers en dat papier? dat kan gewoon niet misgaan! Ben heel benieuwd naar de rast!

liefs
anita