dinsdag 7 mei 2013

There's a new King in spring. ATC swap.

Na zeer lange tijd weer eens meegedaan aan een ATC swap.
Ik vond het thema wel leuk en had direct allerlei ideetjes,
rood-wit-blauwe bloemen wilde ik maken op een oranje achtergrond maar ze werden veel te dik of ik vond het niet mooi.
Uiteindelijk is het bovenstaande ATC geworden, ach ook wel echt Hollands,
een voorjaarstulp én een gehaakt kroontje.
zoals gewoonlijk werd het weer een haastklus, ik weet niet wat dat is met ATC's maar dat blijft bij mij altijd liggen tot het laatst en tja, dan moeten ze af!!!
Ik heb dus besloten dat het voorlopig weer mijn laatste zijn al vond ik het wel weer leuk om mee te doen.
dit zijn de ATC's die ik terug kreeg.
Van links naar rechts gemaakt door:
Cissy,Kitty en Sonja.
Achter het kroontje van de ATC van Sonja zit nog een fotootje van Maxima, ik zag het pas later en heb vergeten er een foto van te maken.
Sonja bedankt voor het organiseren van de swap.
 
Dames weer bedankt ik vind ze erg leuk, ze gaan in mijn toch al overvolle ATC map.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Anja zei

Wat een leuke gelegenheid om Atc's te maken, ik vind ' m prachtig, je hebt weer mooi gehaakt! :-)
En je hebt de mooie stans gekocht, las ik op mijn blog, hij is ook zo prachtig ... Moet toch kunnen af en toe!!

Scrappiness zei

Leuke ATC Marjolijn! Wat schattig dat gehaakte kroontje. Leuk kaartje heb je ook ontvangen.
Toevallig heb ik laatst ook weer eens meegedaan met een swap, het thema think pink vond ik zo leuk :)
En binnenkort komen er hoedjes aan, ook een erg leuk onderwerp. Maar net als jij zal ik niet meer zo vaak meedoen als eerst denk ik.

Unknown zei

Hoi Marjolijn, ze zien er erg leuk uit die ATC's! Op één of andere manier hebben die mij nooit aangetrokken. Je boekje hieronder vind ik echt schitterend, ik weet zeker dat je workshop een groot succes zal zijn. Groetjes Frea

bmartes zei

Nou ik vind ze hartstikke leuk!
Vooral die met het Wilhelmus er op...
Heb je dat kroontje zelfgemaakt?
Liefs,
Arja

Unknown zei

nou voor een haast klus zijn ze anders wel goed geslaagd
ik vind je kroontje helemaal het einde
ik baal soms echt dat ik niet kan haken (ben echt een ramp met een haaknaald whahahah)

elske zei

wat een superleuk kroontje heb je gehaakt, en leuke atc's gekregen!!!

Je@net zei

Leuke ATC heb je gemaakt, Marjolijn, gaaf dat gehaakte kroontje.
Ook de ATC's die je ontvangen hebt zijn erg leuk!