donderdag 29 maart 2012

Best friend

Ik heb weer eens meegedaan aan de challenge bij Scrapfever.
Maak een lay out of kaart volgens een lijntje op de bingokaart. Ik heb gekozen voor, stempel, bloemen en twine.
en het kaartje, dat zag ik al een aantal keer voorbij komen, vond het zo enorm leuk, maar ik kon nergens een beschrijving vinden.
Ik heb dus maar een beetje zitten puzzelen en ben er toch wel uitgekomen denk ik. Ik vind het in ieder geval een heel leuk kaartje geworden.

Het gebruikte papier is van E.P.yours truly.
Alles weer geïnkt met distressinkt.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van magnolia en ook best-friend is een stempeltje en de hoekjes op de binnenkant van de kaart. Ik weet alleen niet meer van welk merk ze zijn.
Ook de bookplate is een stansje, Om de rand heb ik een strikje gemaakt met twine en daaraan twee kleine zilveren hartjes geknoopt.

Ook heel veel stanzen gebruikt.
Van crealies de achtergrond bij de stempel, het lantaarntje en de bladstans.
En de bloemen zijn gemaakt met de 3d bloemen-stans van sizzix.
Hier kun je het hoekstempeltje nog zien dat ik aan de achterkant heb geplaatst, achter het lantaarntje.
En nu is natuurlijk de vraag voor wie dat lieve kaartje is?
Nou Sarah heeft weer een jarig vriendinnetje, een best friend zelfs.
Daar is dit kaartje voor.

En voor wie wil weten hoe ik dit kaartje heb gemaakt, vragen staat vrij!!!

Bedankt voor het kijken weer,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

18 opmerkingen:

Marielle zei

Wow wat een prachtig kaartje heb je gemaakt super....
Liefs marielle

Scrappiness zei

Wat een prachtige kaart Marjolijn, en zulke schitterende details weer. Nu maar hopen dat er nog wat inzendingen bij komen :)

Rianne zei

WAUW!!

Jeetje wat een PRACHTIG kaartje zeg!!!

Lida zei

Wow is dat een prachtig kaartje

groetjes Lida

Brendaxx zei

Wat een supermooie kaart Marjolijn!! Mooie kleurencombi, mooie blommekes, mooi stempeltje, etc etc. een heel mooi geheel dus:)
Groetjes,Brenda

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart, helemaal in stijl met mooie details. Super!!

Ju@nita zei

Wat een onwijs leuk kaartje zeg Marjolijn,zeker best bewerkelijk geweest.Zag ze inderdaad op verschillende blogs voorbij komen.Vriendinnetje van Sarah zal er zeker te weten blij mee zijn,dat verdiend een BFF vriendinnetje wel.

Groetjes Juanita

gré zei

heel erg leuk
apart model

groetjes gré

Wendy Schoonhoven zei

O wow,wat een super gaaf kaartje, geweldig! Leuk papier, leuke kleuren, leuke details en leuk patroon.

Kimmie zei

Heel erg mooi, ziet er wel ingewikkeld uit hoor. Knap dat je het zelf hebt uitgevogeld.

Groetjes Kim

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwww! This is AMAZING!! I loveeeeee the design!!

Joyce zei

Wauw, wat een prachtige kaart! Gaaf model idd(komt steeds vaker voorbij)
Prachtige kleur heb je gekozen en geweldige details.

Groetjes Joyce

Manon zei

erg leuk zeg!

mireille zei

Hij is prachtig!

Lischa zei

wat maak jij toch een mooie projectjes zeg ,echt prachtig deze kaart ,heel appart maar heel mooi

groetjes jolanda

sylvana zei

ziet er gaaf uit

Heidie zei

wat een prachtige kaart. en ik ben erg benieuwd hoe je deze kaart hebt gemaakt.

liefs Heidie

Margot zei

vannacht op mijn werk kon ik geen reactie bij je plaatsen, ik zag alleen je blogachtergrond...... nu lukt het wel!
mooi kaartje! zoveel prachtige details!