donderdag 24 maart 2011

Lente

Het is volop lente, en de was kan dus weer naar buiten.
Dat is precies wat tilda hier nu doet.
Heerlijk de was ophangen terwijl de schaapjes weer buiten ronddartelen.
De kaart en het woord lente, het gras en het hekje zijn gesneden met de cricut en ontworpen in de gypsy.
Ik ben steeds blijer met mijn cricut en ontdek steeds meer superleuke mogelijkheden.
Het voordeel van de gypsy is dat ik daar ook heerlijk mee in het zonnetje kan zitten.
Dat maakt het nog leuker natuurlijk.
Tilda heb ik een klein beetje bewerkt,. Herkennen jullie haar, met een kerstbal???
Nou, die heb ik dus even weggehaald en zo ook de ballen uit het mandje, daar zit nu de was in en Tilda hangt de was op aan het lijntje.
Ik heb haar aangekleedt met de paperpiecing techniek en gekleurd met derwent, De haren kregen een glans met mod podge en de vleugels met stickles.
Kleine lapjes bloemetjes-stof hangen aan een dun ijzerdraadje dat tussen twee satéstokjes zit vastgeklemd.
Een labeltje met een lentegroet hangt aan de zijkant.
De bloemetjes zijn gemaakt met de pons van Martha stewart en de hartjes zijn gemaakt met een paperpen van Viva.
Mijn inzending voor de wedstrijd bij het Magnoliaforum.
Hier nog even de details.
Bedankt weer voor het kijken,
Lieve groet,
Marjo(Lijn)

13 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Ik vind hem geweldig en jij hebt zo`n heerlijke kijk op de stempels, en wat het ook kan worden. Je bent een topper !!!!

Astrid Zwaan zei

Gaaf.....ontzettend mooi.....

Anoniem zei

Hoi Marjo(lijn)
Ik ben even gaan spieken, wat maak je die kaarten leuk.
Ik ben er echt even voor gaan zitten, ook de uitleg die je geeft is erg leuk.
Misschien stap ik wel over ik maak n.m. 3-D kaarten.
Heb er erg van genoten.
Groetjes je (ex) collega Marlies

Scrappiness zei

Dat je een paar dagen was afgesloten van de wereld heeft toch maar mooi iets supermoois opgeleverd :) Wat een leuke kaart met een supergevoel voor details weer zeg! Bijvoorbeeld het geweldige ideetje om de stempel op verschillende papiertjes af te drukken. Niet kleuren maar plakken :) :)

Margot zei

superleuk! die waslijn is geweldig! :)

melanie.castenmiller zei

te gek marjolein......
en met die roze achtergrond springt hij je echt te gemoet!

liefs melanie

wendela zei

wat een schatje!

Anita zei

Heel mooi Marjolijn.Ik vind hem erg orgineel door het gebruik van je stempels,vlaggelijntje en je Gypsy.
Ik vroeg me af of je de randjes geinkt hebt of dat je eerste met de cricutstiften hebt getekent.

Groetjes Anita

Danielle zei

oow wat is ie weer leuk Marjolijn! en super je idee om van kersttilda een lentetilda te maken (daar zou ik nou niet aan denken). Je waslijntje is geweldig en ik vind je schaap helemaal leuk! nou ik ben net latex en verf vrij (wel al gedoucht haha), dus ik ben niet echt crea meer geweest, gelukkig is er nog hetscrapweekend! liefs daan

hilde janbroers zei

wow, geweldig!!!!!!!!!!!!!!

Heidie zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. En wat een leuk idee met die stempel.

liefs Heidie

Marjo zei

Wat een geweldige kaart en wat gaaf dat je zoveel kunt veranderen. Ik vind de cricut zo duur, maar als ik zie wat je ermee maakt: geweldig zeg. Groetjes Marjo

Joyce zei

oooohhh wat is die geweldig Marjolijn!
Wat een leuk en origineel idee!
Geweldig hoe je de kerststempel omgetoverd hebt.

Groetjes Joyce