Maar het wil niet zo vlotten, Ik had wat dingetjes besteld die er niet meer waren voor dit album en nu zit ik maar wat te tobben. Maar het komt vast goed, moet nog net de juiste ingeving krijgen.
toch alvast een heel klein sneakje!
En, ik heb een hangertje gemaakt.
Er moet straks een miniplantje in maar voor de foto maar even een waxinelichtje.
Het was weer even zoeken en uitproberen maar wat is het toch leuk, macramé!!!
Ook lekker om buiten te doen als het zonnetje lekker schijnt want om nou heel mijn scrapspullen mee naar buiten te slepen, neen , daar heb ik echt geen zin in.
Verder ben ik begonnen met sporten en daar gaat ook veel tijd en energie inzitten.
Tussendoor als het zonnetje schijnt zit ik heerlijk in mijn tuintje te lezen, ook zo lekker. Er komt dus momenteel niet zo veel uit mijn handen.
Dat was het weer even, ik hoop snel mijn albumpje te kunnen laten zien maar nog even geduld graag.
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.