dinsdag 23 juni 2026

Kaartje voor Anita

Een kaartje voor Anita, een scrap vriendin die ik ooit via het Scrapfever forum heb leren kennen dat helaas niet meer bestaat.
Zo bijzonder wat je hobby je kan brengen.
Echt wereldwijd heb ik zoveel leuke, lieve mensen leren kennen via mijn hobby.
Dat zou vroeger, zonder internet toch nooit gelukt zijn. 
Met sommige van die mensen bouw je dan ook een intensere band op en Anita is een van die mensen. Zelf gebruikt ze haar blog niet meer maar via WhatsApp en soms zelfs een bezoekje spreken we elkaar nog steeds.
Ze wordt nu 55, leuke leeftijd!
Voor dit kaartje gebruikte ik het envelopje van Tim Holtz en kleedde het aan met bloemen en een tagje.
Het papier is uit een van Esther haar boeken, de bloemen van Tim.
In het envelopje een minikaartje, ook uit het boek van Esther. 
En de tekst met de woorden van Tim. 

Gelukkig had ik het kaartje vorige week al gemaakt want het is nu veel te heet op zolder.
Inmiddels heb ik wel mijn oude laptop, die Theo weer werkend heeft gemaakt voor mij, beneden staan.
Via die laptop kan ik nu inloggen op mijn P.C. boven. De techniek staat voor niks als je er verstand van hebt. Wat moet ik zonder Theo??? 
Gelukkig kan ik dus weer bloggen en alles doen wat ik normaal op zolder doe. 
Zelfs een deel van mijn hobbyspullen is tijdelijk (hoop ik) naar beneden verhuisd. 

Vandaag is het nog lekker koel hier, bijna koud zelfs, haha.
(Niet zeuren Marjolijn!!!)

Gisteren ook al een pagina gemaakt in mijn Journal die laat ik deze week nog zien, eerst moet ik er nog foto's van maken. 
Dit kaartje wilde ik alvast laten zien.

En nogmaals dank aan alle lieve mensen die mij een kaartje stuurde.
Marjan en Marjan, jaja. Angélique, GerJanne, Ank, Ineke, Martha, Je@net, Hannie, Daan, Sarah, Margreet en Anita.
En ik heb begrepen dat er zelfs nog minimaal 3 onderweg zijn dus hoe leuk is dat!!!

Straks hoop ik ze op mijn zolder op te hangen.
Een gezellige slinger van kaarten. 

Vandaag gaan we even de stad in, onze T.V. begint het langzaam te begeven, eerst zat er 1 witte vlek in het scherm, nu inmiddels 2, ik denk die laatste vlek door de 5! VIJF! doelpunten van Nederland tegen Zweden, haha.
We kunnen dus maar beter voorbereid zijn en vaak zijn er leuke aanbiedingen rond zo'n W.K. 

Ik wens jullie ook een fijne dag,
liefs,
Marjolijn.

Geen opmerkingen: