maandag 16 september 2024

Kerstkaart van restjes

Op mijn werkplek staat een bakje waar ik van alles in gooi als ik het uiteindelijk toch niet gebruik. 
Uitgeknipte of gestanste figuurtjes, soms al dingetjes die ik in elkaar heb gezet maar bij nader inzien toch niet leuk genoeg vind om bij het projectje te gebruiken, van alles wat dus.
Nu bedacht ik me dat het misschien wel leuk was om met dat alles eens een kaartje te maken dus ik heb uit dat bakje alles wat enigszins kerst gerelateerd was op tafel gelegd.
Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.
Het is echt van alles wat, Action papier dat ik uitgeknipt heb.

De achtergrond van het zwarte cardstock, ook uit mijn restjesmap, heb ik bewerkt met 2 stencils van Tim. De sterretjes zijn met glow in the dark pasta gemaakt en de vlekjes achter de collage kregen ook een laagjes pasta waar ik glitter doorheen gedaan heb.
Je ziet het hier maar lastig. De 3d sterretjes van Noor!
Hier een figuurtje uit een E.C.D. plannerset, geen idee welke (X-mas) de 2 vellum takjes zijn uit de vleugeltjes van de bij van de Cute&Whimsical collectie, een strookje restpapier. 
Wat ik op de voorkant niet vond passen kreeg een plekje op de achterkant, alles moest er op van mij, dat was de uitdaging die ik mezelf had opgelegd. 
Dit si mijn bakje, de kerst dingetjes zijn er hier al uit. 
Het ziet er nu dus netjes opgeruimd uit!
Dit is alles wat ik uit het bakje had gehaald en wat ik wel geschikt vond voor op een kerstkaart. 
Ik vind mezelf wel geslaagd en het is best wel een mooie kerstkaart geworden toch? 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

13 opmerkingen:

Elly zei

Dat heb je zeker heel goed gedaan, mooi geworden!
Groetjes Elly

Ellen zei

Geweldig hoe je dit alles hebt opgeruimd, je mag trots op jezelf zijn want het is een beauty Marjolijn!
Toevallig heb ik ook nog zo’n sterretje liggen, hoop dat ik het malletje nog terug kan vinden 🙈
Fijne dag, groetjes Ellen

Kitty zei

Het is een heel gezellig kaartje geworden Marjolijn! Prachtig weer!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow je hebt jezelf leuk uitgedaagd, mooi gedaan..
misschien moet ik mezelf ook maar eens op deze manier uitdagen zo komt dat wat ik heb liggen nog eens op.
groetjes Alma

Eri zei

Een mooie kaart met al die restjes.
Groetjes, Eri

Elizabeth zei

Handig, zo'n bakje... En moet je nu eens kijken wat je weer voor moois tevoorschijn tovert!

Trijntje zei

Mooie gezellige kerstkaart heb je met deze restjes weten te maken. Je hebt weer wat opgemaakt en op zo’n mooie manier. Groeten Trijntje

Crea Astrid zei

Een mooie kerstkaart en prachtig gedaan de achtergrond met het Glow in the Dark pasta.

Groetjes, Astrid.

karin zei

Leuke kaart met al die restjes bij elkaar. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Marjolijn.......gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier ook zo'n bakje en slim idee om zo een kaart in elkaar te zetten. Ik vind hem echt leuk geworden en het ruimt meteen lekker op.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is een heel tof idee en het resultaat mag er zijn. Enne de ballonnen waren niet echt Engelse, maar het pakket waar ik et uit had, heb ik in Engeland gekocht, 5 jaar geleden!

Caroline Cards zei

Het is een mooie kaart en de uitdaging is goed gelukt.
Groetjes, Caroline