zondag 15 september 2024

EEK!

Gisteren wilde ik eigenlijk gaan poetsen maar Theo besloot in de kruipruimte aan de slag te gaan en dat wordt dan toch een stoffige bende dus dat poetsen heb ik maar uitgesteld. 
(Misschien wel met een week, 🙈)
Gelukkig geen lekkage in de kruipruimte waar we een beetje bang voor waren want het is zo ontzettend vochtig in de hal, de druppels druipen 's morgens van de voordeur aan de binnenkant. De ruiten zijn kletsnat en het is er heel benauwd. Waar al dat vocht vandaan komt???
Opkomend grondwater waarschijnlijk, het zand in de kruipruimte is n.l. wel heel vochtig. 
Ik heb de voortuin, nou ja een strookje langs het huis, leeggehaald want daar stonden planten in die vol met beestjes zaten, het leek wel buxusmot al was het geen buxus. De planten waren ook helemaal dood.
Weg ermee dus. Er komt wel weer iets anders in op den duur.
Daarna de tuin nog opgeruimd en geveegd en lekker genoten van het prachtige weer, het was bijna al weer te warm voor mij.
Ook nog naar de markt geweest en lekker kaas en haring gehaald dus koken heb ik ook niet gedaan.
Lekker tomatensoep en brood met haring gegeten, ook prima en vette vis is gezond! 
Dat gaf mij ook wat extra tijd om te fröbelen en ik had nog het een en ander in mijn Halloween doosje liggen.
Dat heb ik bij elkaar gecombineerd tot een leuke traktatie, zal wel voor Sarah worden want die vind dat nog steeds erg leuk al is ze 21.
Het spinnetje voor de maan hangt aan een plastic touwtje en wiebelt lekker heen en weer. 
Ik heb in dat geveltuintje wel 6 verschillende dikke en dunne spinnen gezien. brrr. 
Maar lekker laten zitten. 
Wel heb ik Theo even laten kijken of er geen op mijn lijf rondliepen want dat vind ik geen fijn idee. 
Aan de achterkant een heel leuk doosje dat er ook nog lag van 2 jaar geleden, dat heb ik er tegenaan geplakt en klaar was de traktatie.

Het doosje is een oudje van E.C.D., niet meer verkrijgbaar denk ik en de rest is allemaal uit sets van Tim. 

Nou vandaag een nieuwe heerlijke dag en vanavond ben ik alleen want Theo gaat naar familie.
Ik mag wel mee hoor maar vind het een beetje te veel aan het eind van de dag en te druk.
Ik vermaak me wel. 

Voor jullie ook een fijne zondag en geniet van wat je aan het doen bent.
Liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Kitty zei

Wat heb je er toch weer iets leuks van gemaakt.

Marjan zei

Niet echt heel vervelend als je gedwongen poetsen moet laten en dan in de zin bezig kon zijn, toch ook nuttig! Je doosje vind ik super, leuk modelletje en tof dat spinnenweb en het maantje met de grote zwarte spinnen! Wel vervelend dat vocht!!

Ellen zei

Wat gaaf gemaakt weer Marjolijn en heel leuk met het gave doosje erachter…ik heb het ook en blijft leuk!
Wij zitten ook met een lekkage…inmiddels is de hele muur in het toilet bijna zwart. De buren idem. Gelukkig komt er morgen een vakman kijken. Het is altijd een drama om het op te sporen!
Jullie ook sterkte ermee!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Wat een griezelig leuk cadeaudoosje, heel leuk gemaakt in halloweensfeer.
Geniet van de rust en het mooie weer.

Kaartenkraam zei

Leuk gedaan maar ik heb er niets mee, dat hele Halloween gebeuren, sorry! Leuk bedacht dat spinnetje aan het touwtje!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo ben jij de afgelopen dagen even fanatiek geweest, ik heb een aantal posts gemist zag ik. Lekker even terug zitten kijken en je bent echt lekker creatief geweest Marjolijn. Deze Halloween creatie is ook weer helemaal top, zo gaaf met die spinnen al ben ik van echte ook geen fan hihi. Je labels met schudgedeelte vond ik ook heel gaaf, inderdaad geeft het een cadeautje meteen wat extra's en het rozet met hart vind ik een waar kunstwerkje. Het was weer genieten hier.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

haha lekker het poetsen uitstellen.
wat een top creatie is dit weer.
groetjes Alma

Trijntje zei

Wat een leuke Halloween creatie. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

super gaaaaaaaaaaf Marjolijn........gr karin