donderdag 4 juli 2024

Scarecrow watches over the corn field...

Gisteren heb ik zitten spelen met de tag die ik gemaakt had.
Omdat het weer zo somber is, uitzonderlijke dagen daar gelaten, dacht ik al snel aan herfst en dat betekent. Halloween!
Nou is dit vogelverschrikkertje om je te laten schrikken maar ik vond hem wel leuk op deze tag. 
Midden in het maisveld staat hij zijn best te doen om de vogels weg te houden.
Ik vraag me af of dat goed gaat, helaas denk ik dat de regen momenteel meer een probleem is voor de mais dan de vogels.

Voor deze tag gebruikte ik van E.C.D.

Vandaag komen mijn pasta's van Tim e.d. binnen, als de post meewerkt dus ik ga lekker een beetje experimenteren met alles. 

Fijne dag allemaal en bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

20 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super leuk label met mooie achtergrond.
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Leuke kaart, Marjolijn.
En veel speelplezier vandaag!

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke tag met deze vogelverschrikker tussen de mais. Ik zie de mais toch best flink groeien hier in de buurt. Mogelijk ook omdat we afgelopen weken enorme warmte (dus zon) en veel regen hadden en dit met elkaar afwisselen zorgt ook voor flinke groei. Ik dwaal af..haha
De tag vind ik echt erg leuk. Veel plezier vandaag met knutselen met je nieuwe spullen.


Lieve groet, Petra

Marjolein zei

Wat een mooie tag! Hopelijk komt je knutsel-mojo weer helemaal terug. Misschien helpt het experimenteren met de nieuwe spulletjes daar ook wel in :)

Groetjes Marjolein

!neke zei

Heel gaaf zo !!!!
Hoop dat de post meewerkt !!!
groeten Ineke

Ellen zei

Je tag is super leuk geworden en je kleurwerk is weer prachtig!
Volgens mij ben je uit je dippie is te merken haha
Hoe gaat het met je pols?
Groetjes Ellen

Kitty zei

Leuke tag zo hoor!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de vrolijk vogelverschrikker ik ben benieuwd of de vogeltjes daar bang van worden hahaha leuke achtergrond erbij
groetjes ellen

Epie zei

Ach , kijk nou wat n superleuke label is dit
Groetjes Epie

Trijntje zei

Heel erg mooi de tag. Zo leuk opgemaakt met de vogelverschrikker. De tag is erg leuk bewerkt. Succes met je nieuwe spullen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat een lief vogelverschrikkertje, maar de vogels vinden hem misschien wel eng hihi. Mooi dat warme rood van je tag en de structuur erop Marjolijn. Leuk nieuwe spulletjes om mee te experimenteren.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

hij heeft er wel plezier in, dat vogels wegjagen! Erg leuk tafereel op de mooie achtergrond! Hoop dat je pasta's er zijn en veel plezier ermee, we gaan vast de resultaten zien.

Henriët zei

Wat een super leuke tag heb je gemaakt. Mooie achtergrond met structuurpasta en een hele leuke vogelverschrikker.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

super mooi en lief Marjolijn......gr karin

Elizabeth zei

Kijk nou, je bent gewoon heerlijk aan de slag gegaan...

Angélique zei

Oeh, wat een gaaf label is het geworden! Jij kunt stansjes zo mooi op kleur brengen! Je hebt ze ook mooi samen gezet, zo leuk om naar te kijken.

Angela zei

Wat een enige tag heb je gemaakt en enig 'versierd' met een vogelverschrikker.
Erg angstaanjagend is hij niet.... vind het een dotje 😊.

Hopelijk zijn je pasta's binnengekomen en ben je lekker aan het 'kliederen' geslagen 😉

GerJanne zei

Je hebt de tag heel leuk aangekleed. EN die vogelverschrikker kijkt wel heel lief! Begin je weer wat uit je dip te komen met de pasta's in het vooruitzicht of zijn ze al binnen??

Kaartenkraam zei

Van zo'n schattig vogelverschrikkertje schrik ik niet hoor! Doordat je de randen en de achtergrond vrij donker hebt is het net of hij in het zonlicht staat. Superleuke tag!

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Wat heb je het lable prachtig opgepimpt en wat is de vogelverschrikker schattig.

Groetjes, Astrid.