vrijdag 12 juli 2024

Christmas owl

Afgelopen week heb ik een beetje zitten spelen met wat planner stencils, pasta's en sprays.
Ik maakte een tag met de C&W set Nested Tags van E.C.D. 
Die heb ik volledig bewerkt, hele vieze vingers had ik, haha. 
Eenmaal uitgespeeld wilde ik er natuurlijk iets leuks mee maken.
En aangezien ik al zin heb in Kerstmis, zeker met dit weer, maakte ik een tag voor de kerst. 
Dat uiltje, het is toch werkelijk te lief!
Uit de Sidekick set 25 gebruikte ik het mini tagje en de kerst stokjes.
Het takje komt uit de floral greenery 1 set
Hier en daar heb ik ook nog een beetje goud aangebracht.
Hier de losse onderdelen.
De strik is van kaasdoek, dat kreeg ook een kleurtje met distress spray.

En nu ga ik pannenkoeken bakken, de meiden komen lekker lunchen en het is er weer voor.
Bah, zo klaar met die regen, geef mij maar een dik pak sneeuw!

Ik verwacht vandaag ook nog een pakketje in de brievenbus. 
Ik had nog niet genoeg, hihi.

Fijne dag allemaal,
wat hebben we toch een heerlijke hobby met dit weer.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt TE leuk deze tag! Dat uiltje is zo cute 🥰 en je achtergrond is prachtig. Ik heb altijd zin in kerst 🤣 Wat krijg je door de brievenbus 😁? Liefs Daan

Trijntje zei

Wat heb je een superleuk label gemaakt. Groeten Trijntje

Ellen zei

Dit is weer een geweldige creatie Marjolijn…erg mooi van kleur weer, toppie!
Groetjes Ellen

Elizabeth zei

Oh, je hebt zin in kerst... en de zomer moet nog komen...
Maar je hebt een prachtige tag gemaakt en zo'n uiltje doet het altijd goed!

Scraptastisch zei

Van die Distress spray krijg je hele vieze handen en iedere keer denk ik: doe dan even handschoenen aan, haha Het is weer prachtig geworden Marjolein en mijn vakantie heeft meer natte dan droge momenten gehad maar heb me evengoed goed vermaakt en vandaag alle kinderen groot en klein weer gezien en wat wordt de tweeling al wijs, zo lekker lachen en eerste klets geluidjes maken wat een mooi stel ik ben in love, hihi
Goed weekend,
xx Gerie

gerda zei

Het is een hele leuke kerst-tag geworden.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh hahaha superleuk geworden, een heel leuk mini tagje,
en sneeuw? nee dankjewel.
we aten tussen de middag ook pannenkoeken, was er echt weer voor.
groetjes Alma

alma.heijenk@gmail.com zei

oh hahaha te leuk weer, leuk dat minitagje.
ik hoef nog geen sneeuw hoor.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een mooie tag Marjolijn. Heel mooi die diepe warme kleuren met dat beetje goud. De textuur heb je heel mooi aangebracht en dat schattige uiltje voelt zich helemaal thuis op die mooie tak met candy canes. Yummie pannenkoeken, past goed bij het weer.
Lieve groetjes Miranda

Marjolein zei

Wat een mooie kersttag! En lekker gefröbeld zo te lezen. Sneeuw is mooi, maar doe mij eerst nog maar een paar weken mooi zomerweer 🙂 groet Marjolein

Angélique zei

Ik lees vandaag allemaal berichtjes van mensen die zich hebben uitgeleefd,haha!
Ik begrijp dat ik dus geen sprays moet aanschaffen, vieze vingers vind ik maar niets.
Maar je label, je uiltje en de zin in kerst vind ik wel leuk, het is een heel tof geheel geworden.
Dankjewel voor je compliment op mijn blog, goed gezien dat ik een nieuwe profielfoto heb.

GerJanne zei

Ah.... geweldig zeg! Wat een gave tag heb je gemaakt. Heerlijk he, dat knoeien met inkt en pasta etc? Kan ik van genieten!
En pannenkoeken als lunch...goed idee, ben er gek op!

KarinsArtScrap zei

een geweldige achtergrond een een prachtige tag Marjolijn.......gr karin

Kitty zei

wat een geweldig mooie tag weer Marjolijn! Tja en die hobby van ons, die is gelukkig weerbestendig, hihi.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerst tag heb je gemaakt. Mooi hoe je de tag hebt bewerkt. Grappig gedaan met de uil om een kerstmuts op te geven.
Hebben de pannenkoeken heerlijk gesmaakt. Toevallig ga ik het vanavond ook eten. Hihi.
Al met de spullen van je pakketje aan de slag gegaan? Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wow wat een prachtige kersttag. De technieken die je gebruikt en de materialen zijn zo gaaf.

Heerlijk pannenkoeken. Daar heb ik binnenkort ook weer eens zin in. hahaha


Lieve groet, Petra

Annie H zei

Wow je hebt in je speeltijd wel een supergaaf label gemaakt met die pasta en sprays. Het uiltje is een mooie blikvanger met z’n kerstmuts.
Groetjes, Annie

Marjan zei

Prachtig die structuur achtergrond! Het leuke uiltje en de candycanes staan er super op! Altijd als ik bij jou langskom, denk ik... moet ook weer vaker met mijn mixed media spul aan de gang, maar komt er niet zo van. Toch eens doen!

femke zei

Heey Marjolijn,

wat een schattig uiltje enne we kunnen altijd nieuwe spulletjes gebruiken toch?

Groetjes Femke