maandag 24 oktober 2022

Safari

Tijdens het Retreat afgelopen 1 en 2 oktober hebben Esther en ik een workshop gegeven met een heel uitgebreide pagina waar je enorm veel foto's en journaling  in kunt verwerken.
In deze blogpost wil ik laten zien dat je dat ook nog op andere manieren kunt doen.
Na een heel gezellig uitstapje met mijn dochter had ik ontzettend veel foto's van het Safaripark in Hilvarenbeek. 
Wat een leuk uitje blijft dat toch.
Dat moest uiteraard vastgelegd worden in mijn planner.
Maar hoe? Zoveel foto's.
Ik bedacht dus nog een "Flap-pagina"
Zo zit hij straks in mijn planner.
Voor deze pagina gebruikte ik de nieuwe collectie van Esther
Een ware hit is deze collectie!!!
Met een hele tab pagina, filefolders groot en klein, tabs, tickets Librarypocket, teveel om op te noemen en zo bruikbaar. Ook voor het maken van kaarten of mini-albums.
Zo is de pagina open gevouwd.
Met vulling.
En deze tickets zitten er allemaal in!
De achterkant.
Zelfs de plattegrond van het park kon ik er in kwijt!
De curved library pocket is op zich al een superleuk item om mee te werken. Alles past ook in je sidekick planner, behalve de tab-pagina.
Ook een goedgevulde tab pagina.
Een overzicht van alles wat in deze pagina zit.

Voor deze pagina gebruikte ik planner essentials 5 om een verlenge pagina te maken.
Die heb ik gevouwd op de breedte van een normale pagina.
Daarbij heb ik 2 tab pagina's gemaakt waarbij ik langs de randen van de tabs 3 mm dubbelzijdige tape heb geplakt. Daarna heb ik ze afgesneden. De gaatjes rand en de andere kant.
Aan de voor en achterkant heb ik op de flap een tab pagnina geplakt.
De flap voorkomt dat alles wat je er in doen op elkaar blijft steken. 
Ook de zijkant en de onderkant op elkaar geplakt. 
Nu ziet je pagina er zo uit. Je kunt hem nu gaan vullen met leuke filefoldertjes tabs en tickets en wat je maar leuk vind. 
Hopelijk weer een beetje inspiratie voor jullie. 


Lijst met gebruikte producten E.C.D. 

Planner Essentials 5
CS118 Calender

Bedankt voor je bezoekje,
Tot een volgend bericht.
liefs,

Marjolijn

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er gaaf uit, Marjolijn!

Els zei

Prachtige pagina's heb je weer gemaak en ook de foto's zijn erg leuk hierbij.
Groetjes, Els