vrijdag 14 oktober 2022

30 Things........

Het is ieder jaar hetzelfde, de "kerststress"!! 
Nu is dat iets wat ik zelf opzoek natuurlijk want noodazakelijk is het niet. 
Maarrrr, in oktober begint het te broeien, ik wil nog van alles voor Halloween maken maar in mijn achterhoofd zit kerst, kerst, kerst!!!

Nu heb ik er iets op bedacht ;)
Een 30 dingen die ik moet doen voor kerst boekje!! hihi
Het boekje is klaar, nu nog invullen en dan kan ik dat hopelijk elk jaar opnieuw gebruiken en hoef ik niet na te denken WAT ik moet doen, alleen nog wanneer.
Voor het boekje maakte ik gebruik van de nieuwe collectie van E.C.D. "For the record"
Wat is dat een super handige leuke set. 
Leuke filefolders die je op allerlei manieren kunt verwerken in je planner maar ook erg leuk om een mini-boekje van te maken of om als basis voor een kaart te gebruiken. 
Het gaat allemaal vast voorbij komen. 
Op de voorpagina gebruikte ik de
In de pocket een 
De stempel van het leuke meisje is van de T.N. serie van E.C.D.
Er zit ook een supergave stempel-set bij de "for the record" collectie.
Dat inktpotje, zo gaafffff
Het papier dat ik gebruikt heb is uit de
"christmas lives here" collectie, een superfijne 12x12"set special voor de kerst, zo mooi!!!
De folders zijn aan elkaar gemaakt met een Die uit de T.N. set, dat past precies!
Het geeft meteen een leuk effect.
Voor de aankleding heb ik ook nog gebruikt gemaakt van diverse sets uit de 
Heel veel tabjes en ruimte om alles te noteren.
Who's naughty, who's nice?
Ik hou het allemaal bij, hihi.
Dit jaar hoef ik niet voor een kerstdiner te zorgen, we vieren het bij Eva. 
De 1e kerst in hun eigen mooie plekje.
Nou, wat kan er nog mis gaan de komende jaren, hihi. 
Al moet ik niet vergeten mijn albumpje te vullen met belangrijke, goed georganiseerde tips voor mezelf. Dan komt het allemaal goed. 

Misschien ook een idee voor warhoofden zoals ik?
Leuk dat je hier weer even op bezoek was,
op naar kerstmis!!!

liefs
Marjo(scrap)lijn. 

4 opmerkingen:

Els zei

Je hebt een heel leuk boekje gemaakt en succes met vullen van de tips.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee zo'n planner en wat heb je hem mooi uitgewerkt Marjolijn. Heel mooi dessin-papier en dan ook nog mooie stansen gebruikt. Ik ben benieuwd of het je helpt tijdens de kerstvoorbereiding.
Lieve groetjes Miranda

Jolanda Goes zei

Aaah dit is echt weer prachtig Marjolijn. Handig voor de komende jaren ja! Al zal het jouw kerstress alsnog niet echt verminderen denk ik. Want je verzint vast wel weer iets nieuws met dat creatieve brein van je! Maar je hebt er hoe dan ook weer een schitterend album bij.

Heidie zei

Wat een mooi boekje heb je gemaakt.

Liefs Heidie