woensdag 7 september 2022

You are special

Verjaardagskaarten, je hebt er nooit genoeg. Het was alweer even geleden dat ik er een nodig had maar in september heb ik er een aantal te maken. 
Deze is voor een heel speciaal iemand, Eva is weer jarig. :)
Ze heeft haar camera weer opgepakt, vandaar dit mooie plaatje op haar kaart.
De basis is gemaakt met de flipcard van E.C.D. Wat is hij leuk en handig en je ziet, je kunt er ook een wat klassiekere kaart mee maken.
Het prachtige Graphic 45 papier, nog steeds favoriet bij mij is hier ook zeer geschikt voor. 
De kaart heeft een leuk techniekje waardoor hij draait naar de achterzijde als je hem open doet. 
Ik gebruikte verschillende stansen uit diverse sets en zelfs de hotfix kwam er aan te pas. 
Uiteraard ook een envelopje erbij, met een mini waxstempel, for you staat er op.
En hij heeft al een mooi plekje gekregen op haar dressoir. 

Nu op naar de volgende kaart. 
En nog wat andere dingen maar die mag ik nog niet laten zien. 

Bedankt weer voor je bezoeje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart in een leuk model. Ook mooi papier heb je gebruikt. Ook een leuk idee om een mooie envelop erbij te maken. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart in een leuk model. Dat dessin-papier van Graphic 45 blijft tijdloos mooi. Leuk om ook de envelop te decoreren.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Mooie kaart met de camera.
Jammer dat Blogger tegenwoordig wat moeilijk doet.
Soms kunnen pagina's niet laden en bij toeval kwam ik er achter dat iemand iets geplaatst had en ik daar geen melding van kreeg. Ik volg alle blogs openbaar en toch komen ze niet in mijn Bloglijst te staan.
Heel lastig.
Groetjes, Els