vrijdag 30 september 2022

October

October alweer!!!!!
En dan begint het hoor,
Halloween is in aantocht. 
Ik merk dat ik er niet meer zoveel mee heb dit jaar. 
De kinderen zijn groot en er komen hier helaas geen kinderen langs de deur die Halloween vieren.
Mijn huis een beetje decoreren vind ik nog wel leuk en ook in mijn planner werk ik nog naar Halloween toe. 
Dit is dus het begin van een October Day by Day!
En dit is pagina 1
Met een pull-tab er in waar een muisje op zit dat met zijn snuitje de juiste dag aan wijst.
Het was een heel gepuzzel om deze pagina te maken en ik ben vergeten foto's te maken van alle stappen. 
Hier en daar heb ik wat aangepast om alles te laten werken maar hoe ik dat gedaan heb blijft dus mijn geheim, hihi. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer super leuk uit, Marjolijn.
De kleindochters zijn dol op Halloween, dus ik kan me weer helemaal uitleven ;o)

Kitty zei

Het ziet er weer super uit Marjolijn!

Els zei

Een super leuke pagina en weer heel creatief gemaakt met dat muisje.😍
Hoewel ik zelf zelden iets maak voor Halloween., vind ikhet leuk om dit te bewonderen.
Groetjes, Els