maandag 15 november 2021

Pink Village

Iedere week probeer ik een huisje te maken zodat ik straks met kerstmis een redelijk dorpje bij elkaar heb. Het is zo leuk om te zoen en heerlijk ontspannen dat fröbelen.
Deze keer dacht ik, n.a.v. the live van Tim Holtz afgelopen week, laat ik eens kerstpapier pakken. 
Maar ik heb nogal een tik met design-papier, of ik vind het doodzonde om er in te knippen maar vaak vind ik het ook oerlelijk. 
zo ook dit papier, te roze, te kitsch, ooit gehad in een goodie-bag tijdens een scrap-weekend en nog steeds lag het in de bak.
Wegdoen kan ik dan niet, het is papier en tja ooit komt er wel een dag dat ik het misschien wel ga gebruiken, al is het maar voor kaarten of tja.....
Maar toen zag ik de huisjes van Tim, gemaakt van design-papier en omdat dit papier toch al op tafel lag dacht ik. Hey, ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel wat het resultaat is, tenslotte kan ik er altijd nog met acryl verf overheen maarrrrrr. ik vond het zo schattig!!!
Mij roze his. 
Het doet me denken aan het roze kasteel uit "het land van Ooit!"
Wat mis ik dat, Zo leuk was dat. 
Is het niet leuk???
En met lichtjes er in nog leuker.
Mijn eerste huisje met luifeltjes.
Ik zou er best in willen wonen.
Iets meer detail.
Die steentjes ook!!!
Welkom!!

Ik heb nog heel veel papier uit dit pakket dus er zullen vast nog meer roze huisjes volgen. 
Misschien wel een roze kerkje ook.
En een met een torentje. 
Of het Manor huis!!!

Ik heb weer genoeg inspiratie.

Bedankt voor je bezoekje weer,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...weer een super gaaf huisje voor je kerstdorp, Marjolijn!

Els zei

Een schitterend mooi huisje heb je gemaakt Marjolijn. Het probleem met papier herken ik wel. Het lelijke of oud papier ga ik ook wel eens bestempelen of bewerken met een sjabloon en/of met structuurpaste.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooi huisje is dat.

Liefs Heidie