maandag 22 november 2021

Kerststerren

Soms heb ik even geen zin in papier, gek hè, dan ga ik lekker haken, of lezen. 
Maar nu had ik dus zin om te haken.
Ik was aan een kussen begonnen maar de kleuren vielen me tegen, het resultaat van het garen dat ik gebruikt had ook en aangezien ik geen energie had om eens op pad te gaan voor mooi garen ben ik maar begonnen aan kerststerretjes haken.
Snel resultaat en altijd leuk! En ....... mocht ik straks toch nog kerstkaarten te kort komen dan kan ik ook nog sterretjes versturen.

Het patroontje hiervan vond ik op you-tube. 
Er staan heel veel kerststerren en patroontjes, ik gebrikte dit patroon

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gezelligheid, sterren met kerst is altijd goed!

Els zei

Haken is ook zo'n heerlijke ontspannen hobby. Mooie kerststerren. Zeker ook leuk voor op een kaart.
Groetjes, Els