woensdag 2 juni 2021

Hi! little one

Voor een collega van mij maakte ik dit geboorte kaartje.

 Met de supergave Farm collectie van Joset heb ik dit felicitatie kaartje gemaakt.
Ik zag de diertjes en wist meteen ohhh, die ga ik gebruiken voor een geboortekaartje want wat zijn die diertjes schattig!!
Ik heb ze gemaakt van soft finish cardstock en gekleurd met brushmarkers van winsor&newton.
Toen het slingertje klaar was moest er een kaartje omheen en alsof het zo moest zijn lag er een blister van een plakbandverpakking op mijn tafel tussen alle andere "rommel"
Toen was het idee ineens daar!
 Het designpapier dat ik gebruikt heb voor de vlaggetjes en de achtergrond is van Moda scrap 
Heel geschikt voor een geboortekaartje.
Het papier is gesneden op 14,5x 14,5 cm en in het midden heb ik een cirkel uit gestanst waar precies de blister verpakking doorheen kan.
Nu had ik een ruimte waar het slingertje in past.
Voor de basis gebruikte ik wit cardstock, 15x15 cm en uit de linkerkant heb ik een cirkel gestanst, net niet helemaal zodat het een deurtje wordt.
De sluiting maakte ik door een stansje uit de planner essentials 4 dubbel te stansen en op elkaar te plakken met zowel aan de voorkant als de binnenkant net over het randje.
 Het klipje is zo een handige sluiting geworden.

Aan de rechterkant maakte ik de tekst met de kleinste set uit de 
Daar boven op kwam het schaapje uit de 
Op de envelop  een stempeltje, ook uit de 
Op deze foto zie je wat beter hoe de sluiting zit en hoe het slingertje er in zit. 
Is het geen dotje???
Wie mij een beetje kent weet dat ik gek ben op slingertjes in kaarten. 
Het maakt het altijd nog net iets vrolijker.
Ook nu dus een slingertje, deze keer met de boerderijdiertjes van Joset tussen de woordjes in.
Het slingertje maakte ik met de vlaggetjes uit de 

Ik werd er vrolijk van om dit kaartje te maken en hopelijk heb ik jullie hiermee op nog meer ideetjes gebracht hoe je de superleuke E.C.D. collecties met elkaar kunt combineren. 

Hier nog een lijstje van de E.C.D. producten


Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

3 opmerkingen:

Els zei

Een ontzettend leuke babykaart Marjolijn en wat zijn er leuke details te bewonderen. Leuk die vlaggenlijn met de Essentials 27 en wat een leuk idee zo.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Dat idee voor de voorkant vind ik super. Dat ga ik vast en zeker ook een keer gebruiken.

Liefs Heidie

Scrappiness zei

Dat is geen kaartje, dat is een cadeautje hoor. Heel erg schattig en de slingertjes blijven zó leuk!!