zondag 27 juni 2021

Happy house Happy home

Yeahhhh!!!!

Het huis van Eva en Simon is opgeleverd!!!
Nu zijn ze druk bezig met het afwerken want tegenwoordig zit er nog niets in als je een nieuw huis koopt.
Badkamer, keuken, stucwerk, en natuurlijk het schilderwerk.
De tuin, al kan die nog wel even wachten maar wel de erfafscheiding want de buren hebben een hele grote hond en die hebben ze liever niet in de tuin. 
Genoeg te doen dus.
En dan het poetswerk want dat moet ook nog natuurlijk. 
Ik zou heel graag mee gaan helpen maar dat gaat nu helaas niet.
Maar wat wel kan is een aardigheidje maken en dat heb ik dus gedaan.
Genoeg kosten aan zo'n nieuw huis dus een cadeaubon is altijd welkom.
Die moet natuurlijk wel leuk verpakt worden!
Het pizzadoosje van E.C.D. is uitermate geschikt om een cadeaubon in te verwerken.
Het doosje zelf maakte ik met het Worn wood papier uit de Art collectie.
Ik heb het aangekleed met papier van Esther uit het reminiscence book 1&2
Met al die leuke dies uit de diverse collecties was het zo leuk om dit doosje aan te kleden, ik zal onderaan een overzicht geven van welke sets ik allemaal gebruikt heb.
Eindelijk een vaste stek waar de liefde kan groeien.
In het doosje heb ik op een pop-up een envelopje gemaakt dat omhoog komt als je het doosje open doet.
Dat idee had ik van Annette Green.
Eigenlijk hoef ik het niet eens te zeggen, er zit natuurlijk een slingertje in het doosje.
Met de tekst Happy house, Happy home.
Hier kun je de pop-up goed zien en het hangertje waarmee je het doosje geloten houdt. 
Het kraaltje zorgt er voor dat het touwtje niet los gaat zitten. 
Ook de binnenkant van het doosje is aangekleed met huisjes uit de Art collectie.
De randjes om het doosje maakte ik met 3D impresslits. 

Ik kijk er naar uit om het doosje te kunnen geven. 
Voor mij dus ook nog even geduld. 

Gebruikte materialen


ik hoop dat jullie ook weer wat inspiratie hebben opgedaan en 
bedankt voor je bezoekje weer.

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een prachtige creatie. Heel mooi geworden, Marjolijn!

Kitty zei

Wat een geweldige vondst hoe je die pop-up gemaakt hebt. Erg leuk (ka)doosje dit!