dinsdag 30 oktober 2018

Creepy candles

Dit jaar heb ik eigenlijk helemaal geen Halloween kaartjes gemaakt. 
Het forum waar ik kwam is weg en op de nieuwe plek waar het nu zit kom ik niet meer ingelogd. 
Geen swap dus en dus ook geen kaartjes.
Voor mijn vriendin, die ik inmiddels heb besmet met het Halloweenvirus, heb ik echter wel iets gemaakt.
Geen kaartje maar "Creepy Candles".
Het was even uitproberen maar het is gelukt.
Ze moesten natuurlijk leuk ingepakt worden dus heb ik er  dit doosje bij gemaakt.
De sluiting van het doosje is versierd met leuke tagjes en bloemen.
Als je dat er af schuift kan het doosje open en kijk!!!
Daar liggen ze, Creepy Candles.
Met Stazon inkt en een grote stempel van een spinnenweb heb ik de kaarsen bewerkt.
Haarfijne spinnenwebben staan er nu op afgebeeld, leuk toch!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...dat ziet er gaaf uit, Marjolijn!

Scrappiness zei

O wat een origineel en gaaf cadeautje zeg!!