woensdag 31 oktober 2018

a light in the dark halloween night!!



Vandaag is het dan eindelijk weer Halloween!!!

Happy Halloween 

Ik ben heel benieuwd of er hier kinderen langskomen om te "trick or treat"en, tot nu toe waren alleen wij op pad, het leeft nog niet echt  hier om langs de deuren te gaan. 
Ach ja we zien wel. 
Mijn vensterbank is in ieder geval gezellig aangekleed en snoep is er wel in huis. 
Ook dit lantaarntje maakte ik voor Halloween.
En deze kaart/deco heb ik ook nog kunnen maken.
Uitgesneden met de cricut en bewerkt met oxide distressinkt.
En... met lampjes en in!!
En... op de valreep toch nog een Halloweenkaartje gemaakt.
Gisteren kreeg ik namelijk hele leuke Halloween post en tja, al ben ik zeker weten te laat dan moet er toch een kaartje retour.
Dit is het geworden.
En hieronder de binnenkant van de kaart. 
De stempeltjes kreeg ik van mijn lieve vriendin Daan.
Zijn ze niet leuk??? 
Uiteraard moet er ook een leuke envelop omheen. 
Nu nog naar de post, dat is me gisteravond niet meer gelukt.

Sara dankjewel voor je lieve leuke kaartje, deze komt naar jou toe.

Nou vandaag nog genieten en dan over op de kerst, zo'n zin in!!!

xxx

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

1 opmerking:

Scrappiness zei

O wat ben ik lang niet langs je blogje geweest! Ik moet er weer echt helemaal in komen wat het scrappen betreft. Maar heerlijk genieten weer van al het moois dat jij hebt gemaakt rond het Halloween thema. Bij mij bleef alles in de doos dit jaar. Jammer he?