woensdag 25 april 2018

Tag for a friend.


Het is vakantie en ik heb gisteren heerlijk met Sarah op mijn hobbykamer gezeten.
Sarah met haar Art-journal en ik heb lekker zitten fröbelen.
Een tag is het geworden.
Met een combi van mijn Noor!, Scr@p!, Tim Holtz en Stampin' Up! spulletjes ben ik aan de slag gegaan. 
Ik heb zelfs de naaimachine er weer eens bij gepakt, dat is lang geleden!!!
Het stansje van deze schattige sleuteltjes (Marianne design)  kwam ik in de hobbywinkel tegen.
Ik heb er een klein bosje sleutels mee gemaakt.
De sleuteltjes zijn gestanst uit zwart cardstock, kregen 2 laagjes embossingpoeder en zijn daarna bewerkt met gilding wax, net echt!!!
Het superkleine envelopje is gemaakt met een stansje uit de sidekick serie van Tim Holtz.

Al met al heb ik een heerlijk middagje gehad met een leuk eindresultaat.

Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een pracht Label.
groetjes Els

Heidie zei

Wat een schitterend label heb je gemaakt. Mooie details.

liefs Heidie

Lenet zei

oww hij is gaaf zeg! Super leuk!