zaterdag 10 maart 2018

Under my umbrella......


Ik had enorm veel zin om weer eens een lay-out te maken.
Het probleem is alleen steeds vaker de foto's zoals al vaker gezegd en het wordt er niet beter op. 
Na een zoektocht in mijn telefoon kwam ik deze foto tegen.
Sarah had op haar 15e verjaardag deze selfie gemaakt.
Foto technisch een heel slechte foto maar ik vind hem leuk.
De titel, "Under my umbrella"vond ik erg toepasselijk, Sarah wordt steeds groter en zelfstandiger.
Ik vind het heerlijk dat ik nog voor haar mag zorgen. 
Ze worden al veel te snel groot.
Ook de lieve hertjes vond ik erg toepasselijk bij deze lay-out. 

Voor de lay-out had ik al een idee, ik kon dus niet wachten tot mijn bestelling binnen kwam, gelukkig kwam de pakketdienst al in de ochtend langs en kon ik dus snel aan de slag.

Als achtergrond gebruikte ik een vel designpapier uit de
Scr@p serie 6011/0534.

Dat heb ik bewerkt met een mask en distress-inkt.
6002-0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat
Daarna nog wat achtergrond stempels uit mijn eigen collectie gebruikt.
Ik wilde ook de nieuwe hexagon stencil van Scr@p gebruiken.
6002-0855 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes
Wat werd dat leuk in combinatie met al die andere leuke masks en de nieuwe stans van de honingraat.
Uiteindelijk leg ik dan alles neer en schuif tot ik tevreden ben.
Dan ga ik plakken.

De grote hexagon heb ik gemaakt met de PL stencils
6002-0828 Scr@p stencil - Bee Happy. 

Ik heb hem op een stukje design papier gelegd en daarna de vorm uitgeknipt.
Carpe Diem 6011/0518

De titel schreef ik met behulp van de letterstans.
6002-0850 Poly-besa Lettering

Uit de mixed Up serie gebruikte ik ook nog dit steampunk hart
6002-0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk en de 6002-0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

Het is een leuke lay-out geworden vind ik zelf en het is weer een leuke aanvulling in Sarah's album. 

Ik hoop dat ik jullie ook een beetje heb kunnen inspireren met de weer leuke nieuwe collectie van Scr@p!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: