donderdag 1 maart 2018

In love with......

Goede morgen dames, wat is het koud!!!!! 

Heerlijk weer om te wandelen maar daarna snel naar binnen en bij de verwarming een kop heerlijke warme chocolademelk. Op de haven voor de deur hier wordt geschaatst. Ik zou ook wel willen maar durf niet meer zo goed. Na een val, de vorige keer dat ik me op het ijs waagde, heb ik besloten om mijn schaatsen maar in de wilgen te hangen. Ik ga dus maar lekker in mijn hobbykamer zitten en geniet van het uitzicht en het plezier van de schaatsers. Ondertussen droom ik van warmere tijden en daarom heb ik alvast een heerlijke zomerse lay-out gemaakt. Dit is tevens mijn voorbeeld voor de nieuwe sketch challenge op de Noor! Scrapbook F.B. pagina.
Voor de lay-out heb ik een vel wit cardstock gebruikt, Ik kwam er later achter dat ik per ongeluk de achterkant heb gebruikt zonder structuur maar dat is dan zo. De achtergrond heb ik bewerkt met de package techniek met gebruik van gelatos. Daar heb ik ook al de driehoeken mee bewerkt.
vergeet niet om  de gelatos te fixeren!! Daarna heb ik er diverse masks overheen gelegd en met structuurstempels en zwarte inkt er overheen gestempeld. De driehoeken heb ik geknipt van wit cardstock en getekend met behulp van de nieuwe stencil van  Scrap! 
De titel en de datum heb ik geschreven met behulp van de letter-mask .
Onderaan dit bericht heb ik de gebruikte producten van Scrap! geplaatst. 
De foto spreekt voor zich. Om te laten zien dat de dames niet de hele picknick alleen maar op hun telefoon hebben zitten kijken heb ik onder de foto nog een andere foto verwerkt. Met een Photo-turn is het mapje vastgezet. Ook de journaling heb ik daar verwerkt. Met een witte pen heb ik ook nog wat tekst langs de foto's verwerkt.

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb voor deze lay-out.
6002-0855 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes

6002-0840 Scr@p stencil - Carpe Diem    6002-0914 Stans kit Beautiful

6002-0850 Poly-besa Lettering   6002-5002 Scr@p Peel & Stick stencil Say cheese

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren en zou zeggen, doe lekker mee aan de nieuwe sketch-challege.
Je hebt de hele maand Maart de tijd.
Veel plezier.

Dit is de sketch waar jullie mee aan de slag mogen.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: