vrijdag 22 september 2017

Thinking of you...

Deze tag maakte ik voor iemand die wat steun en extra aandacht mag krijgen momenteel. 
Als ik met zo'n project bezig ben is die persoon ook constant in mijn gedachte.

De tag heb ik gemaakt van stevig cardstock en bewerkt met distress-inkt, daar heb ik de tag ingesmeerd met Mod Podge en er pailletten en kraaltjes op gelijmd, daarna heb ik er tissuepapier overheen gedaan en ook dat met Mog Podge vastgezet. Daar ben ik weer met gelatos overheen gegaan. De techniekjes die Jolanda ook gebruikte in haar live uitzending. 
Met de Mixd-Up mask "steentjes" heb ik structuurpasta aangebracht.
Hier en daar wat accenten aangebracht met gilding wax.

Daarna kon het aankleden beginnen. 
De basis is de heart/wings Die van Tim Holtz 
Al een oudje dus maar nog steeds zo mooi!
Alles bewerkt met distress-inkt en gelatos, gewoon lekker zitten kliederen tot ik het de juiste kleur vond en toen een randje micro beads aangebracht. 
Ik vond hem nog niet af, dus heb hem een dagje weggelegd. 
Vandaag kreeg ik het idee voor het blad en de roosjes. Daar gebruikte ik diverse Noor! stansjes voor. Alles is bewerkt met Mod Podge waardoor het iets steviger en een beetje glanzend wordt al is dit de matte versie.
Ook de roosjes heb ik zelf gemaakt, het papier eerst gesneden, toen gekleurd met distress-inkt en bewerkt met Mod podge ook. Dan de roosjes opgebold en pas daarna heb ik ze opgerold en nog een randje gegeven , ook met distress-inkt. Ik heb alles vastgezet met een lijmpistool.
Tussen de roosjes nog wat kokoshaar en vlas aangebracht en het tagje maakte ik met de Beautiful set van Scr@p!
Er braken wat blaadjes van de roosjes af, die heb ik links onder op de tag geplakt en er een klavertje 4 bij geplakt. 
Daarna een strik van kreuklint gemaakt die ik deze keer een kleurtje gaf met distress-inkt. 

Ik hoop echt dat het klavertje 4 zijn werk gaat doen, net als het kaarsje dat brandt en de schietgebedjes die ik doe al ben ik niet gelovig. 
Baat het niet dan schaadt het niet zegt men dan. 

Dit zijn de producten van Scr@p die ik gebruikt heb voor de tag.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

Geen opmerkingen: